0,0052 för många kw

coff3

Tidigare coffe_bergkvist....
Gick med
9 Aug 2007
Hoj
Honda NSR 125 01 SÅLD Trimmad Husaberg 650 R.I.P... GSXR 600 97 inköpt!
Tjena har kollat på en gasgas 250 som är registrerad på 19kw och har en tjänstevikt på 115kg. 19kw/115kg=0,1652....kw/kg vilket innebär att den har 0,0052 för många kw för att köras på mellankort :huvet . Det jag undrar är om man kan få problem med farbror blå om man blir stoppad om man bara har mellankort.... :confused:

Det tror jag inte ... sätt på en extra reflex så kommer du upp i vikt :)

Det tror jag inte ... sätt på en extra reflex så kommer du upp i vikt :)

Ja det är ju det jag menar :tungan. Ganska fjantigt om åker fast för olovlig körning för typ 0,007 hk:D

Ja det är ju det jag menar :tungan. Ganska fjantigt om åker fast för olovlig körning för typ 0,007 hk:D

Väg hojen...jag tror nog fan det väger in på ett par kilo mer än vad som anges, brukar vara så :rolleyes:

Iofs skiter dom nog i det....är dom petiga så är det som står på regbeviset som gäller !

Om du väger lite till så går ju Kg upp när du kör, samma sak på en smutsig hoj.

Väg hojen...jag tror nog fan det väger in på ett par kilo mer än vad som anges, brukar vara så :rolleyes:

Iofs skiter dom nog i det....är dom petiga så är det som står på regbeviset som gäller !

Spelar ingen roll.. de som står i papprena gäller

Du kommer torska om en grinig snut får tag på dej!

Hade samma "problem" med min 625a 04a.
Vart 0,16xxx

Iaf jag dret i det o körde och när jag sedan krasha så sa varken polisen/försäkringsbolaget något om att det inte var en mellanhojj.
Så jag Tror det är lungt.

Hade samma "problem" med min 625a 04a.
Vart 0,16xxx

Iaf jag dret i det o körde och när jag sedan krasha så sa varken polisen/försäkringsbolaget något om att det inte var en mellanhojj.
Så jag Tror det är lungt.

Låter bra :tummenupp. Men det tråkiga är ju att jag iallafall inte kan köra upp på den :( . Måste ju vara minst 375cc eller nått :huvet

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard