🙂En MC-tur till!🙂

🎃 Imorgon efter 🏍🚗Mot AVA-MC🚗🏍 och vi robbat dom pĂ„ allt ☕đŸȘ tĂ€nkte jag att vi besöker köpladan intill. Dom har nĂ„got sĂ„nt dĂ€r "halloween-event"đŸ‘» och Ă€ven herrejösses med julprylar🧑‍🎄 TĂ€nkte det kunde redan nu vara "avklarat" sĂ„ man kan skippa julen sen😉

istockphoto-134152415-612x612.jpgFB_IMG_1729864008467.jpg

Det rÄkar inte vara AVA-MC pÄ vÀrmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.

Det rÄkar inte vara AVA-MC pÄ vÀrmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.
Det stĂ€mmer med AVA-MC pĂ„ VĂ€rmdö, Gustavsberg. Vore ju jĂ€ttekul om du dök upp😀 Vi lĂ€r vara pĂ„ plats runt 12.00-blecket. Runt 20 sagt i min grupp att dom kommer men tror nog det blir ett 10-tal dĂ„ det utlovats lite kylslaget vĂ€der... Gratis ☕đŸȘ pĂ„ AVA... 👍

🏍 En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara😁 Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosenđŸ„¶ VĂ€dret var helt fantastiskt🌞 och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur😀

FB_IMG_1729946786482.jpg

🏍 En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara😁 Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosenđŸ„¶ VĂ€dret var helt fantastiskt🌞 och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur😀

View attachment 505762

F,lÄt tog en svÀng förbi SpÄnga pÄ vÀg till en av "ditt" gÀng istÀllet. :krama

1729978415083.png
1729978914278.png

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 Ă„r efter Terminator 2

2025-Ärs Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade sÄld pÄ auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för MĂ€laren runt 2025 – 16 augusti