🙂En MC-tur till!🙂

🎃 Imorgon efter 🏍🚗Mot AVA-MC🚗🏍 och vi robbat dom pĂ„ allt ☕đŸȘ tĂ€nkte jag att vi besöker köpladan intill. Dom har nĂ„got sĂ„nt dĂ€r "halloween-event"đŸ‘» och Ă€ven herrejösses med julprylar🧑‍🎄 TĂ€nkte det kunde redan nu vara "avklarat" sĂ„ man kan skippa julen sen😉

istockphoto-134152415-612x612.jpgFB_IMG_1729864008467.jpg

Det rÄkar inte vara AVA-MC pÄ vÀrmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.

Det rÄkar inte vara AVA-MC pÄ vÀrmdö?
Jag har arbetsdag pÄ skjutklubben, men om vÀdret funkar sÄ kanske jag rullar upp till AVA och överraskar er med min italienska enstÄnka.
Det stĂ€mmer med AVA-MC pĂ„ VĂ€rmdö, Gustavsberg. Vore ju jĂ€ttekul om du dök upp😀 Vi lĂ€r vara pĂ„ plats runt 12.00-blecket. Runt 20 sagt i min grupp att dom kommer men tror nog det blir ett 10-tal dĂ„ det utlovats lite kylslaget vĂ€der... Gratis ☕đŸȘ pĂ„ AVA... 👍

🏍 En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara😁 Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosenđŸ„¶ VĂ€dret var helt fantastiskt🌞 och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur😀

FB_IMG_1729946786482.jpg

🏍 En höstur som innehöll allt till AVA-MC, vilsekörning, folktapp, missöden, kokande motor och kaffe och lunch, mao som det brukar vara😁 Vi tog "fulvĂ€gen" till "Wheeler Dealer" dĂ€r en i "SkĂ€ggmanslaget" har sitt garage och bjussade pĂ„ vatten sĂ„ kylaren blev pĂ„fylld men höll tyvĂ€rr inte lĂ„ngt. 20 deltagare medrĂ€knat 2 andrepiloter vilket var förvĂ„nansvĂ€rt bra med tanke pĂ„ vĂ€derprognosenđŸ„¶ VĂ€dret var helt fantastiskt🌞 och nu ser jag fram emot nĂ€sta tur😀

View attachment 505762

F,lÄt tog en svÀng förbi SpÄnga pÄ vÀg till en av "ditt" gÀng istÀllet. :krama

1729978415083.png
1729978914278.png

Nyheter
En vecka kvar!

Nu Àr det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomÀtare pÄ marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT