Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svar men jag har klotat tvÄ gÄnger pÄ "SjundavÀgen" sÄ tar en annan vÀg. TÀnkte hinna med Sjöhistoriska och Stockholms symfoniorkester (gratiskonsert) pÄ ÄtervÀgen med "gÀnget".DessvÀrre Àr kvalitet och förtroendeingivande tÄlighet pÄ den utrustning för personligt skydd att finna dÀr minst sagt föremÄl för ifrÄgasÀttande.
VÀgen dit och hem dÀremot. Den kan bli kalas!
Kör man bara litet grus rekommenderar jag att frÄn hedlandet sikta pÄ grind/Ekudden och missa, sÄ att sÀga. DÄ fÄr man komma ut i Laxne och tar sikte pÄ Gnesta. Vidare vÀg till Nykvarn via smÄvÀgar förbi Sjunda tror jag att du hittar.
Ja, SjundavÀgen Àr inte helt enkel...Tack för svar men jag har klotat tvÄ gÄnger pÄ "SjundavÀgen" sÄ tar en annan vÀg. TÀnkte hinna med Sjöhistoriska och Stockholms symfoniorkester (gratiskonsert) pÄ ÄtervÀgen med "gÀnget".
LÄter iof som en mil+ grusvÀgDessvÀrre Àr kvalitet och förtroendeingivande tÄlighet pÄ den utrustning för personligt skydd att finna dÀr minst sagt föremÄl för ifrÄgasÀttande.
VÀgen dit och hem dÀremot. Den kan bli kalas!
Kör man bara litet grus rekommenderar jag att frÄn hedlandet sikta pÄ grind/Ekudden och missa, sÄ att sÀga. DÄ fÄr man komma ut i Laxne och tar sikte pÄ Gnesta. Vidare vÀg till Nykvarn via smÄvÀgar förbi Sjunda tror jag att du hittar.
Precis under en mil faktiskt. Slingrig och smal.LÄter iof som en mil+ grusvÀg
Fast jag Àr inte med pÄ vilken vÀg du menar mellan Hedlandet och Laxne?Precis under en mil faktiskt. Slingrig och smal.
https://maps.app.goo.gl/jS36KHvXJ9K8zpxX8?g_st=ac VÀgen frÄn Ekudden/Grind till Laxne markerad.Fast jag Àr inte med pÄ vilken vÀg du menar mellan Hedlandet och Laxne?
Aha, Àr dÀr inga bommar alls?https://maps.app.goo.gl/jS36KHvXJ9K8zpxX8?g_st=ac VÀgen frÄn Ekudden/Grind till Laxne markerad.
FrÄn hedlandet mot SödertÀlje svÀng höger och kör pÄ en bro över motorvÀgen straxt efter en avfart mot Taxinge pÄ gamla StrÀngnÀsvÀgen. DÀrefter kör i vÀgens lÀngdriktning till en T-korsning. SvÀng dÄ höger.
Edit:
![]()
Hedlandet to Laxne
maps.app.goo.gl
Inte vad jag vet.Aha, Àr dÀr inga bommar alls?
Ăr ovan SjundavĂ€gen sĂ„ Ă€r vĂ€l gruset minsta problemet. För mig.Speciellt inte dĂ„ den nĂ€stan alltid har förrĂ€disk grus tyvĂ€rr...
View attachment 519503
Mellan Björnlunda och Mariefred! Slingrigt som fan.Hade ju hellre bombat 223:an till Blacksta och sen via VÀngsö flygfÀlt till Gnesta.![]()
Mellan Björnlunda och Mariefred! Slingrigt som fan.
Sant. Fina vÀgar de dÀr.Hade ju hellre bombat 223:an till Blacksta och sen via VÀngsö flygfÀlt till Gnesta.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I NorrtÀlje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 â Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen âA ride for our... |
![]() |
MĂ€laren Runt #40 â 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |