đŸ‡ŠđŸ‡± Albanien đŸ‡ŠđŸ‡±

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
😎 Nyss kommen till Albanien, liten rapport jag skrivit till min 🏍-grupp.

"✅ TĂ€nkte Ă€ckla er lite...😉 TĂ€nk att man kan för under 450 spĂ€nn ToR, flyga ner till AlbanienđŸ‡ŠđŸ‡± pĂ„ under 3 timmar (medvind) och fĂ„ detta vĂ€dret🌞 "Flygbussen" (Ryanair)✈ var lĂ„ngt ifrĂ„n fullbokad sĂ„ fick en hel rad sjĂ€lv slagga pĂ„ dĂ„ det var ett "fakirflyg", 05.45đŸ’€

✅ Men vĂ€l hĂ€r körde jag vansinnigt vilse (som vanligt)đŸ€Ż hela tiden med hyrbilen men fick se mycket bakom kulisserna redan nu👁👁 Man fĂ„r ta för sig i trafiken nĂ€r man kör hĂ€r kan tillĂ€ggas, lite stökigtđŸ‘č Beachen⛱ Ă€r nĂ€stan öde och skönt slippa dessa vandrande mĂ€nniskor med sitt mĂ„llösa gĂ„ende fram och tillbaka och stora magar. Runt 23 grader🌡 i vattnet som vi har globala uppvĂ€rmningen att tacka för och vi som kör fossildrivet hjĂ€lper till med😎

✅ SjĂ€lv lockar inte stranden annat Ă€n doppa tĂ„rna i vattnet sĂ„ redan redan lagt ut "krokar" om nĂ„gon har en 🏍 att lĂ„na/hyra ut. Ska vĂ€l trĂ€ffa dom senare idag om jag inte pimplar för mycket vin😆 Cheers!đŸ„‚ Livet ska levas, inte bara överlevas!đŸ„ł"

20241013_122846.jpgScreenshot_20241013_123101_Chrome.jpgFB_IMG_1728750404588.jpgFB_IMG_1727976421912.jpg

Ok kontrar med 20 grader i vattnet i Chioma (nÀra Pisa o Livorno) 22 i luften. Hem pÄ tisdag. Inte kört hoj.

Bifogat

• IMG_5853.jpeg
    IMG_5853.jpeg
    3.2 MB · Visningar: 10
Klart att beacherna Àr öde, dom har ju tagit fram tÀckjackan och toppluvan dÀr nere.

Jag Äkte ner och hÀlsade pÄ min pensionerade kollega i Nerja i februari ett Är, jag och han badade i havet, lokalbefolkningen hade dunvÀst...
(det var inte jÀttevarmt i vattnet faltiskt)

:tummenupp hela gÀnget, men icke karaktÀsdanande ÀndÄ att inte Äka hoj ner! :7peta
BĂ€ttring!

Nu Àr Peter lite Àldre men han Àr inte ensam om att inte köra motorcykel dÄ förhÄllandena inte Àr idealiska.
Vi som inte Àr lika bekvÀma finns och nÄgra av oss trÀffades i Barva, lite norr om Albanien. :hej

1728846030526.png

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I NorrtÀlje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

MĂ€laren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...