”Vi punkterar de vanligaste myterna om invandringen”

Ang. asylbostäder så såg jag att det står 49.000.000 tomma bostäder i Kina, där ryms det juh lätt 200.000.000 flyktingar + att kineserna får in billig arbetskraft igen. :rolleyes:
Nej nej, att världens största ekonomi skulle ta något ansvar kan vi inte förvänta oss, vi med kollektivt dåligt samvete tar istället allt av det.

Mitt problem äratt jag tror på demokrati, men inte religion.

Det ena är politik och det andra religion. Okej, Du föredrar att kalla det så. Fast båda två har bevisligen gemensamma kopplingar, just att de tror inte på demokratin och öppna samhällen. Något som Du i SD svansen såklart aldrig kommer att vilja acceptera är att er politik är som hämtat från en islamistisk politisk rörelse i länken Du hänvisade till innan.

Det ena är politik och det andra religion. Okej, Du föredrar att kalla det så. Fast båda två har bevisligen gemensamma kopplingar, just att de tror inte på demokratin och öppna samhällen. Något som Du i SD svansen såklart aldrig kommer att vilja acceptera är att er politik är som hämtat från en islamistisk politisk rörelse i länken Du hänvisade till innan.
kan du inte förklara hur du kommit fram till den slutsatsen?

Fortfarande fast i sdsvans-fantasi kring mig.

Jag vill fortsatt inte veta mer av dina problem då de inte är relevanta för mig. Är det mottaget?

Inte lätt för någon annan att se dina vanföreställningar och hjärnspöken.
Sluta blunda.

"Som infödd svensk räknar vi den som är född eller i tidig ålder adopterad till Sverige av svensktalande föräldrar med svensk eller nordisk identitet."

Svensk på "rätt" sätt serverat av ditt kära SD.

Sluta blunda.

"Som infödd svensk räknar vi den som är född eller i tidig ålder adopterad till Sverige av svensktalande föräldrar med svensk eller nordisk identitet."

Nu blir jag nyfiken, vad är det egentligen som stör dig med att alla inte delar din åsikt att en afghansk fåraherde räknas som pursvensk i samma ögonblick han kliver av planet på Arlanda?

Sluta blunda.

Läser du innan du citerar?
Hur definierar du en infödd svensk?
Kan man vara mer inkluderande än att räkna även de som är födda i annat land som infödda?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT