översätt detta snälla!

rallen skrev:
2606815 aa den vet ja redan,men priserna på dom är faan lika:näsblod dana som här
vilka sidor kolla du på, dom priserna är ju för bra för att man ska ta dom på allvar?

rallen skrev:
2606798 de vet man ju inte förens man är där.ska snart ner nämnligen å om denna skiter sig(är stulen,totalt krossad)måste ja ju ha fler allternativ,farsans kusin åker ofta ner till tyskland å köper diverse grejer(öl,vin,sprit å saker me motorer) så ja ska följa me ner då å köpa nått roligt:tummenupp

jasså? vilka sidor letar du på? å vilka är bäst? kan inte alla skriva ner tyska sidor?
Skiter det sig kan du ju köpa sprit för 17k :D

Lundgren skrev:
2606820 Skiter det sig kan du ju köpa sprit för 17k :D

hehe behöver ja inte anders som ja åker ner me kör ju lastbilen ner den kommer va full me drickbart och åkbart:tummenupp

rallen skrev:
2606798
jasså? vilka sidor letar du på? å vilka är bäst? kan inte alla skriva ner tyska sidor?

se.mobile.de
motoscout24.de

det är dom jag använder.
har fått känslan av att det är lite billigare hojar på motoscout.

jag köpte min ktm exc 125 - 05 uttagen sent 05. för 32000 här i sverige. svensksåld. gått 15h =)

kieL skrev:
2607115 jag köpte min ktm exc 125 - 05 uttagen sent 05. för 32000 här i sverige. svensksåld. gått 15h =)

mm visst men ja är lite smart å köper antingen en oreggad cross å sen reggar den blir billigarelägger inte mer än 20k på en sån av erfarenheter

rallen skrev:
2607153 mm visst men ja är lite smart å köper antingen en oreggad cross å sen reggar den blir billigarelägger inte mer än 20k på en sån av erfarenheter
Se till att den har papper bara :mattias Och att den har varit reggad förut, annars blir det jobbigt ;)

ny fråga!!

Typ "KTM 2T-EXE" KW/25 o. KW/8 Komplett überholt, Kolben, ALS Klappe, Zylinderflansch usw. Neu, Rechnungen vorhanden! Wichtig! "Offene Leistung, entspricht nicht der STVZO"

--------------------------------------------------------------------------------

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back