Valentinic
Maxar
kommer ni ihåg känslan när ni köpte eran första hoj...
den känslan fick jag känna på igår.
Då köpte jag min första hoj. Så om några veckor hämtar jag en FZR 600R -95 från bike Trollhättan
TOTAL LYCKA!!!
Den som väcker mig och jag upptäcker att detta bara är en dröm får höra en lååång ramsa med barnförbjudna ord
hojjen ska strypas till 35hk och sedan reg-besiktigas, sen är det bara att vänta på våren. BTW när man reg-besiktigar, kan man ha på slip-on:et (som jag tror låter alldeles för mycket) som följde med hojjen , eller blir de till att byta innan man åker dit
. Det är stor risk att den inte klarar en vanlig besiktning, men kollar de om den låter för mycket på en reg besiktning också??
Nån som vet vilka bolag som försäkrar på 25kw? (förutom bilsport & MC)
Så ser ni nån som övningskör på en fzr 600 nästa år så tuta
// Patrik - nu 100 % mer knutte
den känslan fick jag känna på igår.
Då köpte jag min första hoj. Så om några veckor hämtar jag en FZR 600R -95 från bike Trollhättan
TOTAL LYCKA!!!
Den som väcker mig och jag upptäcker att detta bara är en dröm får höra en lååång ramsa med barnförbjudna ord
hojjen ska strypas till 35hk och sedan reg-besiktigas, sen är det bara att vänta på våren. BTW när man reg-besiktigar, kan man ha på slip-on:et (som jag tror låter alldeles för mycket) som följde med hojjen , eller blir de till att byta innan man åker dit
Nån som vet vilka bolag som försäkrar på 25kw? (förutom bilsport & MC)
Så ser ni nån som övningskör på en fzr 600 nästa år så tuta

// Patrik - nu 100 % mer knutte