öl?

Jag ska gå på bio i kväll men jag slår dig en signal efter bion och kollar av vart ni är och sluter upp om ni fortfarande är på G.
PS/ Jag går ner på stan :öl /DS
 
Tweety skrev:
Men hallå!!!! Var det inte du som skulle ta det jätt lugnt!!!!!

Ja, men... grabbarna ska ju dricka öl ju :rodnar

Häng på du också! du skulle ju ut och hiva några bira sa du ju.
Inga uräkter /undanflykter nu!!!!!
 
låter ju lockande men jag ska ju tydligen förbi det där j..ä escobar först... Men man vet ju aldrig! Trillar nog in om jag känner mig själv....
 
M:et skrev:
Jag ska gå på bio i kväll men jag slår dig en signal efter bion och kollar av vart ni är och sluter upp om ni fortfarande är på G.
PS/ Jag går ner på stan :öl /DS
Så klart! Lämna bilen/hojen hemma bara, för minst EN :öl ska du ha med oss!
 
du ! kongo! tack för en trevlig metal kväl! !! You Rock :rock
 
afan!
Kongo du rockar!
Fan va onykter man blev när man skulle
försöka hänga med metal grabbarna i deras tempo :)
"Fan" sa dem till mig, är du på andra biran bara.
-ne ,sa jag jag
-är på 3:dje
Faaaan sa dem då till mig,
-är du på andra : ) (kongo)
 
Kongo som INTE skulle missa GR dagen idag OCH vara värd på NEWS?

Tycker lite synd om dig, hoppas du har många TREO hemma.....;)
 
Bluegreengrey skrev:
Kongo som INTE skulle missa GR dagen idag OCH vara värd på NEWS?

Tycker lite synd om dig, hoppas du har många TREO hemma.....;)
Det var inga prob alls!.. Sketfull som vanligt(att man inte känner sina gränser vid det här laget :rolleyes: ) Men tidigt, därför slutade Kongo att dricka tidigt också... Var ju t.om med och racade! :rock
 
Kongo skrev:
Var ju t.om med och racade! :rock
Ja och det var en njutning att se hur fint du hanterade din Retta. Speciellt ditt andra rejs! En perfekt start och resten var också perfekt ända till mållinjen! :rock :rock

Själv så missade jag starten totalt och åkte ut ganska omgående... :brynad

Bara inte du Kongo får storhetsvansinne nu och vägrar umgås med oss andra dödliga... :rolleyes:
 
n'Lasse skrev:
Ja och det var en njutning att se hur fint du hanterade din Retta. Speciellt ditt andra rejs! En perfekt start och resten var också perfekt ända till mållinjen! :rock :rock

Själv så missade jag starten totalt och åkte ut ganska omgående... :brynad

Bara inte du Kongo får storhetsvansinne nu och vägrar umgås med oss andra dödliga... :rolleyes:

Tackar och bockar för de vackra orden! :Bugar , men det var nog mer tur än skicklighet att det gick så bra som det gjorde... Men kul som fan var det iaf! :rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top