Pappsen
Big Dick club member

VEM FINNER DEN FESTASTE LÖSNINGEN TILL MIN MC? HEMLIGT PRIS UTLOVAS..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Davo skrev:Varför inte en sån här från www.eurobikes.com. Har själv en svartgul TL och funderar på att köpa en sån, gillar att man har original lampan kvar.
Pappsen skrev:Håller med dig. Har en gul/svart -00 och undrar om jag skall välja en svart el. en gul? Det går ju fan inte ringa dem, undrar ju över en del saker som tex lev. tid. Kanske ska vi beställa saker i hop? Vart kommer du i sånt fall montera skylten, plåten?
J-Bone skrev:Boys, har ni jättebrådis med beställningen? Jag har en blåvit -00 på gång och skulle isåfall gärna beställa ihop med er.
Pappsen skrev:Blande dessa två alt. tycker jag att den från Rhencullen verkar coolast. Orginal lyset passar formässigt skit bra tycker jag. Tror jag slår till på den lösningen, fast jag är lite osäker på vart blinkers placeringen blir bäst. Kanske i luftintagen. Hört att citroen c5 sidoblinkers ska passa fett??
[/B]
Davo skrev:Varför inte en sån här från www.eurobikes.com. Har själv en svartgul TL och funderar på att köpa en sån, gillar att man har original lampan kvar.
Davo skrev:Jag kommer med största sannolikhet att montera skylten ungefär där den brukar sitta, alltså inte i hjulhuset. Kommer nog att fixa skyltbelysning också, varför ge farbror blå en anledning att klaga eller skicka iväg en på ombesiktning?
J-Bone skrev:En till på Extreme Graphics´en
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning