öl å fotboll

synd bara att jag lovat mig själv att ha en vit helg... :gnissla
Men ngn öl kan ju alltid slinka ner :)

För att visa mitt ointresse för fotboll, så undrar jag vad det är för match det hela handlar om... sverige kvalar mot?

För att visa mitt ointresse för fotboll, så undrar jag vad det är för match det hela handlar om... sverige kvalar mot?

Sverige Danmark. De är retur efter skandalmatchen i köpenhamn då en dansk göteborgare rusade ut på plan.. Nu e de berusningsförbud på matchen så bättre å se den på krogen då :)

Last edited:
Danmark, gissar jag på.

(Ni har väl inte missat Ernst-Hugo Järegårds fråga till dalahästarna(reklam på tv):
Vad tycker du om Sverige? Braaa (med darr på stämman)
Vad tycker du om danmark? Phhruuuuuit!

fy, fy - Ynk, ynk.")
En blivande klassiker!
/H

Vilkar kommer imorgon?
Och var det nån som hade nån ide om krog att gå på? Annars ringer ja å kollar lite sen. Vi vill vara inne runt avenyn lr?
Rose & crown sa paser de brukar vara smockat på. Ni som bor där vid odinsplatsen, vet ni om Halta Lottas krog visar matchen? De e ju trevligt ställe med god mat :)

Om jag fattat rätt så e de paser, alming, bikestreet och jag hittills? :)

Vilkar kommer imorgon?
Och var det nån som hade nån ide om krog att gå på? Annars ringer ja å kollar lite sen. Vi vill vara inne runt avenyn lr?
Rose & crown sa paser de brukar vara smockat på. Ni som bor där vid odinsplatsen, vet ni om Halta Lottas krog visar matchen? De e ju trevligt ställe med god mat :)

Om jag fattat rätt så e de paser, alming, bikestreet och jag hittills? :)

O'learys är ju ok om det finns plats. Problemet där är att det aldrig brukar vara någon ordning. Har de inte tappat bort bordsbokningen så glömmer de servera någon eller så får man fel mat.

O'learys är ju ok om det finns plats. Problemet där är att det aldrig brukar vara någon ordning. Har de inte tappat bort bordsbokningen så glömmer de servera någon eller så får man fel mat.

Låter ju lockande ;)
Bara de inte tappar bort mina öl så e jag nöjd! :)

Sverige Danmark. De är retur efter skandalmatchen i köpenhamn då en dansk göteborgare rusade ut på plan.. Nu e de berusningsförbud på matchen så bättre å se den på krogen då :)

Det var en dyr rusning på plan för den danske göteborgaren :D
Läste han skulle bli stämd på 9 mille, så hoppas han hade en minnesvärd runda på planen:tungan

Det var en dyr rusning på plan för den danske göteborgaren :D
Läste han skulle bli stämd på 9 mille, så hoppas han hade en minnesvärd runda på planen:tungan

Den ångesten han måste haft när han vakna upp dagen efter kan inte vart att leka med.. Ha ett helt land som hatar en plus att DK förlorade viktiga EM-poäng pga det med :)
Han har ju nyss köpt hus i gbg har jag för mig det stod i nån tidning. Kanske skulle leta upp honom och tacka :)

Tänk om man stöter på honom imorgon....

Uppdaterar den låånga listan:

1. Cykelstyre
2. Bikestreet
3. Paser
4. Viggo
5. Alming(?)

Då är du nog rätt så bra i gasen :hihi

Förhoppningsvis är man det :)
Hum, man kanske skulle dra med honom till nästa WCX-fest, där lär ju ni kunna "straffa" honom så de räcker och blir över, så som ni håller på... :pussa
;)

Bord beställt på Halta Lottas krog nu till 1930 imorgon lördag. Beställde för 6st så önskar nån mer komma så går de att ordna :)

Jag och viggo prata om å ses vid 1900 å ta lite öl i baren innan man får bordet, för de som e ölsugna :)

1. Cykelstyre
2. Bikestreet
3. Paser
4. Viggo
5. Alming (skulle du komma?)

Last edited:
Jag orkar inte läsa allt, men var ligger Halta Lotta?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien