återförsäljare koso?

frankan

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
r6 -99
försöker hitta denna mätare i sverige någonstans men lyckas inte. nån som vet var man kan köpa denna?

vet att den finns på kg import men där e den slutsåld o de verkar inte veta när den kommer in igen..

Bifogat

• 3518.jpg
    3518.jpg
    19.5 KB · Visningar: 514
Last edited:
Du skulle sagt åt mig tidigare, kunde tagit hem en. Var på finska mässan och det låg sådanna i en monter där. Jag stod och dregla över dom ett bra tag.

http://scootech.jetshop.se/default.aspx
Sök på koso där.

Edit: Synd att louis.de inte verkar ha kosos rx1n mätare, tycker den ser trevlig ut men gränsfall plastig.. Hade vart trevligt att kunna klämma-känna lite på den under planerade den resan ner till tyskrike i vår.

Last edited:
tack så mkt, hittade bara den mätaren jag ville ha på sidan som fursten länkade. va dock bra mkt dyrare än svenska sidor som haft den mätaren, då utan frakten dessutom. mer gott folk!
har mailat sidan som hade mätaren men de svarar ju fan aldrig när de får in den i lager igen...

tack så mkt, hittade bara den mätaren jag ville ha på sidan som fursten länkade. va dock bra mkt dyrare än svenska sidor som haft den mätaren, då utan frakten dessutom. mer gott folk!
har mailat sidan som hade mätaren men de svarar ju fan aldrig när de får in den i lager igen...

http://scootech.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=4095 är det inte en sån här?
Analog varv med digital temp.

Inte samma fina pris som på kgimport däremot.. :rolleyes:

Kolla med Lqt-racing. De har eller vet säkert var de går att få tag i.

Här?

Har själv handlat härifrån, har inte fått den levererad än dock. Har gått en vecka på måndag. Får återkomma om dom lever upp till vad dom lovar. Köpte min billigare än vad dom anger på sidan då jag tog hem en Ebay auktion som dom även använder sig av. Ännu ett tips alltså:tummenupp .

/Uffe

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back