ångrar mc-köp

Tror inte att du har ångest för att du ska köpa hoj. Är nog för att du ska köpa en sprillans hoj för över 100k. Häv köpet och slå till på en bil för 50 och en hoj för 50. Då har du ju både och. Men tror inte du kommer ångra dig när du väl börjat köra. Däremot kommer dit bilintresse minska lite.

åkte just mc med en polare(Passagerare) och nu när jag tänker efter wtf tänkte jag på mc är det enda rätta :D. Jag måste säga att:
- JAG VILL HA MC:N NUUUUU!!!!!

kommer väl snart :D

damit, hade gärna ställt upp och köpt R6an för en billig peng annars :tummenupp

Vafan, är du kvinna eller?
Ångra ett köp, sånt gör bara kvinnor.

Riktiga män köper en pastamaskin för 12 tusen för att den såg snygg ut i Slitz stilguide, och äter ändå bara ICA's snabbmakaroner...
Men ångrar sig, det gör dom aldrig!

Riktiga män köper en pastamaskin för 12 tusen för att den såg snygg ut i Slitz stilguide, och äter ändå bara ICA's snabbmakaroner...
Men ångrar sig, det gör dom aldrig!
Du glömde med andra ord att kolla om öppet köp gällde eller inte :va
:D :D :D

Edit:
Ligger på annons på blocket nu då:
Kanonfin Pastamaskin i bästa "top of the line" modell säljes eller bytes mot minst 50 terapitimmar :)

Last edited:
För mig är valet MC varje dag det är möjligt.. En bil har en massa fördelar, men när det kommer till ren kulfaktor säger min erfarenhet att inte ens en Lambo LP640 är lika rolig som en sporthoj.

Har du ångest nu lär den vara borta när du får se hojen du beställt, och ersatt med ren glädje över ditt val första gången du kör den.

ExaCkt!!:D

Förakta inte "rätt" bil! På kurvig, smågrusig väg går Imprezan fortare än hojen o är faan nästan lika rolig :tummenupp
När det är grus eller snö så är Imprezan betydligt roligare är Gixxern.
Jag kan lasta både betong och stroller, köpt på Bauhaus, i Imprezan.

Men hojen är roligast - amen.

/Impreza STi som andra-hoj :D

Jo men när fan åker du med en race hoj på grus väg eller snö, Inte att gämföra. Då får du juh ta en grus smiskare typ KTM 660 eller husa 650 alt någon trött offroad, men det är ändå roligare med hojen.

Och på en torr bana med fett grep är juh hojen outstanding roligast.. :yoparty

///Micke

Har en Mitsubishi EVO 9 som bruksbil, steg 1, 400hk+ å en zx10a som sommarleksak, trösta dig med att köra hojj är billigt i jämförelse! Hur man än kör med hojjen tar den litern milen, en sportbil är duuuuuur i drifft! försäkringen är i princip samma så...

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...