finnpower
Ny medlem
2:an
Jag köpte mig en DR650 igår för att ha nåt när abstinensen blir för stor i vinter (man slipper ju torrbryta i garaget), men jag har redan kört en massa, det är ju skitskoj att köra grus med rätt hoj.
Jag köpte mig en DR650 igår för att ha nåt när abstinensen blir för stor i vinter (man slipper ju torrbryta i garaget), men jag har redan kört en massa, det är ju skitskoj att köra grus med rätt hoj.