ångest!!!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Ort
Valbo
Hoj
Hogtech
vet inte hur jag ska göra så här är det jag har fått lite pengar över och vet inte vad jag ska göra med dom!!!

1. byta upp mig till någon nyare hoj

2. köpa mig en hoj som man kan leka lite med efter grusvägar tex ttr600

3. eller en snöskoter kollat lite på polaris xc 700 -00 och skidoo mach z -99 även yamaha srx 700 -01 är inte så tokig

jag gick och tog skoter kort för ca 3år sen samma år sålde jag min skoter och har haft abstinenns så fort det snöat ute :huvet
 
T.KORPE skrev:
2463734 vet inte hur jag ska göra så här är det jag har fått lite pengar över och vet inte vad jag ska göra med dom!!!

1. byta upp mig till någon nyare hoj

2. köpa mig en hoj som man kan leka lite med efter grusvägar tex ttr600

3. eller en snöskoter kollat lite på polaris xc 700 -00 och skidoo mach z -99 även yamaha srx 700 -01 är inte så tokig

jag gick och tog skoter kort för ca 3år sen samma år sålde jag min skoter och har haft abstinenns så fort det snöat ute :huvet

Cross kan man ha kul med på vintern också....:tomten
 
Min röst går på altrenativ 2 eller 4.


4.Ge mig pengarna:tungan Nä varför inte spara dom till ngn dag du verkligen
behöver dom eller resa.
 
Köper du en polaris så har du gjort bort dig :näsblod , De går mest bara av vid hård körning.
 
T.KORPE skrev:
2463734 vet inte hur jag ska göra så här är det jag har fått lite pengar över och vet inte vad jag ska göra med dom!!!

1. byta upp mig till någon nyare hoj

2. köpa mig en hoj som man kan leka lite med efter grusvägar tex ttr600

3. eller en snöskoter kollat lite på polaris xc 700 -00 och skidoo mach z -99 även yamaha srx 700 -01 är inte så tokig

jag gick och tog skoter kort för ca 3år sen samma år sålde jag min skoter och har haft abstinenns så fort det snöat ute :huvet

Lätt snöscooter om du har någon bra plats att köra på..
 
Blåbusen skrev:
2463749 Min röst går på altrenativ 2 eller 4.


4.Ge mig pengarna:tungan Nä varför inte spara dom till ngn dag du verkligen
behöver dom eller resa.

Precis! Kanske bättre att spara tills du verkligen vet vad du vill ha:)
 
Köp en hoj du kan sätta skidor på så har du kul med den året om :)
 
japp en gammal offroad med isdäck e sketa kul..
 
Klart att du ska ha en offrodare eller motard. Det är inte förräns man har både motard och landsvägscykel man uppskattar båda till 100%!
 
alt 4. lät bra enligt mig... give em to meee! :D
Hehe, näe jag skulle köpt skoter om jag haft någonstans att köra på...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top