vet inte hur jag ska göra så här är det jag har fått lite pengar över och vet inte vad jag ska göra med dom!!!
1. byta upp mig till någon nyare hoj
2. köpa mig en hoj som man kan leka lite med efter grusvägar tex ttr600
3. eller en snöskoter kollat lite på polaris xc 700 -00 och skidoo mach z -99 även yamaha srx 700 -01 är inte så tokig
jag gick och tog skoter kort för ca 3år sen samma år sålde jag min skoter och har haft abstinenns så fort det snöat ute
1. byta upp mig till någon nyare hoj
2. köpa mig en hoj som man kan leka lite med efter grusvägar tex ttr600
3. eller en snöskoter kollat lite på polaris xc 700 -00 och skidoo mach z -99 även yamaha srx 700 -01 är inte så tokig
jag gick och tog skoter kort för ca 3år sen samma år sålde jag min skoter och har haft abstinenns så fort det snöat ute


Nä varför inte spara dom till ngn dag du verkligen
, De går mest bara av vid hård körning.