Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Ort
- Sthlm-Sollentuna
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Nu när jag har bestämt mig för att satsa på att rejsa lite motard nästa sommar så måste jag fråga även fast det kanske låter dumt, hur ska man köra in i svängar?..jag vet det jag har sett..alltså att man ställer upp hojjen innan svängen för att få bättre svängradie antar jag..Kan nån förklara lite?..känns lite dumt att fråga men annars vet jag ju inte.. 
