Honke skrev:Okej! så med andra ord får man ta det lite lunga då ;dhaha... en sprucken pung & en trasig mc är inge man vill hahaha
Jag har då köpt susspensoar i dag

Man får ju vara rädd om paketet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Honke skrev:Okej! så med andra ord får man ta det lite lunga då ;dhaha... en sprucken pung & en trasig mc är inge man vill hahaha
Honke skrev:kom å tänka på en sak! är det lättare att ha fötterna på dom andra fotpinnarna bak eller är det bara mer krånglig?
man står ju mer rakt då man är på bakhjulet!![]()
Honke skrev:kom å tänka på en sak! är det lättare att ha fötterna på dom andra fotpinnarna bak eller är det bara mer krånglig?
man står ju mer rakt då man är på bakhjulet!![]()
Honke skrev:det är så att jag har köpt en fzr 600r! och skulle vara roligt att köra på bak hjulet! men då är det att jag är lite fundersam över om det ens går att göra på en fzr 600! och hur gör man det på ett enkelt sätt!
tänkte att man måste höra efter! så man inte gör nåt elakt mot mc min![]()
Fluxir skrev:jag har en fzr 600, -91 med motor från en -94a, den går lätt upp på ettan, med av/på tekninken som någon nämde tidigare... jag har inte riktigt fått till det där med att växla än, men det kommer sig väl med tiden.hur som hellst, det är helt klart möjligt att weela med en FZR 600.
iaf om den itne är 25kw.. kanske går med dom med, men då får man vilja fan så mkt mer.
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti