är mitt nya skinnställ för tight?

Kör själv med Berikställ. Dock en liten äldre variant. Men något är oroväckande, vilket är hur stället sitter vid höfterna i "position". Damställ?

Köpte också ett tight ställ när jag köpte för ca 2år sedan, och nu känns det som jag hade velat ha mindre..

Det känns jättetråkigt att behöva skriva det här, men jag har inget skinnställ. =(

;)

Skandal!
Skärpning!
Fixa snarast ett ställ i skinn!
Vill se dansen

Kör själv med Berikställ. Dock en liten äldre variant. Men något är oroväckande, vilket är hur stället sitter vid höfterna i "position". Damställ?

Ja, det ser lite latjo ut
Men nåt damställ är det inte.

Last edited:
Skandal!
Skärpning!
Fixa snarast ett ställ i skinn!
Vill se dansen

Hell No! Jag står också helst i baren serru. :tummenupp

Men för att vara allvarlig en sekund, stället ser lite konstigt ut när du knäar, känns det ok? Mitt förra ställ (allväder) fick var alldeles för stort och jag fick nästan skav på höfterna för att det inte satt åt.

Tight

Ska du tävla,köp ett extremt tight ställ,tävlar du inte (kör sveavägen upp o ner ) så köp ett ställ som sitter bra .Patetiskt att se folk åka med race ställ o sedan som mest köra lite krokiga landsvägar.:va

Det går bra att dansa naken med... :tuttar

Men vad du är snäll! Men tyvärr, man ska alltid ha skydd.

Ska du tävla,köp ett extremt tight ställ,tävlar du inte (kör sveavägen upp o ner ) så köp ett ställ som sitter bra .Patetiskt att se folk åka med race ställ o sedan som mest köra lite krokiga landsvägar.:va

Logga in på familjeliv istället om du känner att du behöver sprida dina åsikter om vad folk köper eller hur det ser ut.

Exakt den orsaken som gör att jag inte köper skinnställ, och ändå kör jag så jävla kass att är det nån som ska ha skinnställ så är det väl jag som kör krokiga landsvägar och lär trilla av när som helst!

Last edited:

Det ser ut o sitta som det ska :tummenupp

Kolla så du inte får vita händer bara och avdomningar eller kramp.

Ha en tunn polo tröja under så e det lättare o få av sig detta annas så fastnar det på armarna om du kör me T tröja.

Sen nöt in detta ev hemma i soffan så det blir mjukare eller vid datan

Skaffa mindre gsm och ha bara det du behöver med dej då du kör hojen
Ang gsm så ha den under sadeln inte vid kroppen för du svettas mm sen skade risken ;) om du rullar i backen :rolleyes:

En plånka för mc körning det har ja :D visa, körkort, mastercard :yoparty

ÖÖÖÖÖ men va fan mc dojorna då ?? :7peta :D:D:D

//Robin

Bifogat

• dalom1.jpg
    dalom1.jpg
    5.9 KB · Visningar: 593
  • dalom2.jpg
    dalom2.jpg
    6.5 KB · Visningar: 591
Last edited:
Men vad du är snäll! Men tyvärr, man ska alltid ha skydd.

Logga in på familjeliv istället om du känner att du behöver sprida dina åsikter om vad folk köper eller hur det ser ut.

Exakt den orsaken som gör att jag inte köper skinnställ, och ändå kör jag så jävla kass att är det nån som ska ha skinnställ så är det väl jag som kör krokiga landsvägar och lär trilla av när som helst!

inte behöver du skydd när du dansar

Märkligt detta, hur kan skinnet töja sig när det kryllar av strechtyg overallt på stället?

Mitt Berik helställ, vaddetnuheter, töjer sig inte ett skit hur jag än försöker, visst blir det mjukare, och det är ju hyfsat jobbigt att inte kunna andas eller röra sig ordentligt.

Näe, jag tror det är en skröna att det ska sitta som ormskinn, det var nog förr då det var enbart skinn i ställen.

Ja, jag kör lite bana till husbehov.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...