är man först för säsongen med en smitning eller??

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
kom i ca 170 km/h på 70 väg när jag upptäckta att dom blåvita rackarna sköt laser... först bromsade jag in men när snuten klev ut i vägen så var det ju bara att vrida på rullen... hoppas dom inte såg reg nummret... så jävla jobbigt när dom ringer och undrar vem som åkte på den!!! ja, inte var det jag iaf!!!hehe

skall försöka att inte verka knasig..men va fan kör man 170 på en 70väg? :confused:

kör 170 på en motorväg istället..

Pawwe skrev:
skall försöka att inte verka knasig..men va fan kör man 170 på en 70väg? :confused:

kör 170 på en motorväg istället..

Hur kul är det att köra fort rakt fram?

Motorvägar svänger inget vidare.

gixxermf skrev:
kom i ca 170 km/h på 70 väg när jag upptäckta att dom blåvita rackarna sköt laser... först bromsade jag in men när snuten klev ut i vägen så var det ju bara att vrida på rullen... hoppas dom inte såg reg nummret... så jävla jobbigt när dom ringer och undrar vem som åkte på den!!! ja, inte var det jag iaf!!!hehe
Verkar vara mkt kontroller nu?

här hemma finns det då inte en motorväg på ett X antals mils avstånd..

Thundercat skrev:
Vilken 70 väg kör du i 170 på när det svänger då?

Det är väl inga problem med 170 när det svänger, knäet i backen - jag vill ut nu gazzzzzza !

Det är rätt kör ifrån dom bara :bow

EDIT: Det finns många 70 vägar i skåne där det svänger och du kan hålla 170 :p

jag kan säga att det var på riksväg 50 och det svänger inte så mycket och jag fattar inte varför dom har satt en 70- sträcka där...

Pawwe skrev:
Det finns många bra 70-vägar. Man kan så klart inte ligga i 170 på alla partier men å andra sidan kan man ligga i över 200 på många ställen.

Alla som kör ifrån polisen har min uppskattning, så du har mitt fulla moraliska stöd Gixxermf när du ljuger dem fulla.

När jag blev av med körkortet förra hösten stod det en MC-gri... F´låt en MC-polis ca 1 km längre fram och väntade på mig, hur vanligt är det? Och hur vanligt är det att de hänger på?

Bingo skrev:
Det finns många bra 70-vägar. Man kan så klart inte ligga i 170 på alla partier men å andra sidan kan man ligga i över 200 på många ställen.

Alla som kör ifrån polisen har min uppskattning, så du har mitt fulla moraliska stöd Gixxermf när du ljuger dem fulla.

När jag blev av med körkortet förra hösten stod det en MC-gri... F´låt en MC-polis ca 1 km längre fram och väntade på mig, hur vanligt är det? Och hur vanligt är det att de hänger på?

det roliga är ju att det är lättare att köra ifrån en MC- snutän en polisbil... polisbilen går ju iaf över 200... :fakta

Är det bara jag som tror att Onkel Länsman med jämna mellanrum tittar förbi här på forumet ;) :hej

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph