He he, ne, min syrra e bla p-vakt i Sölvesborg....
Då har hon mycket att göra förstår jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
He he, ne, min syrra e bla p-vakt i Sölvesborg....
Kan du fråga syrran om man ställer sig på ett mindre lämpat ställe med kapell. Har dom rätt att börja riva i det för att se reggnr?
Typ på trottoarer på lämpligt ställe etc.
Sen har jag glömt, om man inte står på en mc parkering utan på vanlig parkering på gatan där det kostar är det gratis för mc?
Kan du fråga syrran om man ställer sig på ett mindre lämpat ställe med kapell. Har dom rätt att börja riva i det för att se reggnr?
Typ på trottoarer på lämpligt ställe etc.
Sen har jag glömt, om man inte står på en mc parkering utan på vanlig parkering på gatan där det kostar är det gratis för mc?

Jag har en syrra här som e P-vakt o enligt henne så är det där ingen parkeringszon, så tyvärr får du nog betala.

Vad folk tror mycket!!!
Kapell lyfter dom på för att se regnummer (har hänt mig), det får dom och även om dom inte fick ska du dra en civilrättsmål till domstol för att någon lyfte på din kapell eller vindrutetorkare, kostar nog mer än böterna skulle jag tro (du skulle förlora förmodligen). Dom kan klämma in lappen var dom vill på hojen, finns ingen regel att den måste sitta under vindrutetorkare.
Tror nog att de flersta här försår själv att så inte är fallet.Eftersom larmet på bilen går igång när man lyfter på torkarna så tvivlar jag starkt på att de får lyfta på dem. Och att nåt har hänt betyder inte per automatik att det är lagligt.
Och jag tvivlar starkt på att lagen är skriven efter vad ditt billarm går igång på. Skulle det vara så kan man ju fixa ett larm som reagerar på all vidrörning av fordonet så går man helt säker.
Dom får bötfälla där, vet jag av egen erfarenhet när jag stod på trottoar i Stockholm....
|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |