är det värt pengarna?

köp 250cc så det händer nått. men det vimlar ev dessa pocket bike på blocket. köp en begagnad som försat hoj. många köper sen skit kul de första dagarna!! sen står den bara och samlar damm. :(

Varför tänkte du köpa en 50cc? Går inte dom eXtremt sakta? Min Psyco MX 110cc är till salu. Det är en Pitpro med häftigare namn (samma delar) :tummenupp

köp 250cc så det händer nått. men det vimlar ev dessa pocket bike på blocket. köp en begagnad som försat hoj. många köper sen skit kul de första dagarna!! sen står den bara och samlar damm. :(

asså jag vet att det kanske är smartare att köpa typ 110cc elr något men jag ska ju typ inte göra något men kanske en 70cc skulle vara bra?

Varför tänkte du köpa en 50cc? Går inte dom eXtremt sakta? Min Psyco MX 110cc är till salu. Det är en Pitpro med häftigare namn (samma delar) :tummenupp

hur mkt seljer du din psyco för asså den kanske är bra till mig jag vet inte så mkt om fiddy men min brorsa vet.

Last edited:
10.500 ligger den uppe för på Blocket, eftersom du är en SH medlem så är det diskuterbart :tummenupp

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla