är det okej att tjejer badar topless på badhus?

Undra om Ni killar hade sagt ja om det varit er syster/dotter/fru/flickvän som gått och visat upp sig?!

Det där förstår jag inte, varför skulle jag tycka illa om att min flickvän sprang naken genom kvarteret? Det lider inte jag av :va

Edit:
On Topic:

Nej, bröst är inte så häftiga ändå. Dessutom lär det bara vara äckelkärringar som vill bada topless.
Inte nog med att man ska behöva sparka dem åt sidan när de inte har vett att flytta på sig när man kommer farandes i trettitusen meter i sekunden i motionsspåret, ska man behöva brottas med deras övermogna meterlånga äckelbröst också?

Edit2:
Hoppas ni kan se humorn i det hela och inte tar illa upp, såvida ni inte tillhör nämnda kategori :)

Last edited:
inga problem för mig men då ska det inte klagas när jag klagar hos vakten för att anarkaflatan har äckliga patter eller jag drar upp mobilen o börjar filma (mina kompisar när vi har kul på badet) o någon råkar fasna på bild så är det väll inte mitt fel o de ska absolut inte klaga om de känner ett behov av att visa upp sig.

Jo, men då är vi tillbaka till den springande punkten...

Skall tjejerna, via sin klädsel, ta ansvar för hur pojkar/män beter sig? :va

Jag vet ett par länder där man på allvar resonerar så... :)

Nej absolut inte, men dagens sanning är att killar har svårt att hålla sina hormoner och fingrar i styr. Speciellt när dom är i tonåren. Tycker absolut inte det är tjejernas fel bara för att dem visar sina lökar men tyvär så tänker ju småpojkarna att bara för att du visar så får ja taffsa, typ. :)

Finns ju gubbar för den delen också som har lika svårt att hålla sina hormoner och fingrar i styr, så ska nte bara skylla på småpågarna. Men jag bor i malmö och vet lite hur ungdomar fungerar här och vad det är för mentalitet.

Nej absolut inte, men dagens sanning är att killar har svårt att hålla sina hormoner och fingrar i styr. .....

Jodå, visst är det så men frågan återstår:
- Är botemedlet mod hormonstinna grabbar och fula gubbar att vi klär på tjejerna?

Metoden är ju som sagt rätt vedertaget i vissa länder men jag vet inte om jag sympatiserar så mycket med dessa länder.

- Är botemedlet mod hormonstinna grabbar och fula gubbar att vi klär på tjejerna?

Metoden är ju som sagt rätt vedertaget i vissa länder men jag vet inte om jag sympatiserar så mycket med dessa länder.

Kanske inte men vi behöver inte klä av dem?
Jag tycker om bröst och från "vad säger ni killar" tråden så verkar majoritet här på forumet också tycka om bröst, så vi kan väll hålla me dom att bröst är något sexigt?

Så om nu majoriteten av befolkningen förknippar bröst med sex varför ska man då slänga fram dem för allmän beskådan?

Tycker såna här sk femenister förlöjligar hela debatten om jämnställdhet.

Så om nu majoriteten av befolkningen förknippar bröst med sex varför ska man då slänga fram dem för allmän beskådan?

Jag tror huvudelen av den kvinnliga befolkningen kommer fortsätta med överdel/baddräkt och de som kör topless lär i huvudsak falla under kategorin "avtändande" så problemet är rätt litet.

Det handlar inte om att klä av en massa cheyor utan om att de som av någon anledning verkligen vill, skall få visa strutarna som oss boys. MEd tanke på folks kroppsformer nuförtoden lär skillnaden på toplessflator och gubbs i huvudsak avgöras av ryggbehåring.

När jag gjorde lumpen så hade vi EN tjej i våran pluton. Hon var 24 och såg riktigt bra ut. De flesta killarna var 19 samt att några hade fyllt 20.

Hon valde att duscha och byta om och sånt, gemensamt med oss apor i flock. Självfallet tisslade och tasslade vi om henne när det var dags för första gemensamma duschen och vi äntligen skulle få se lökarna på henne.

Så vafan gör hon? Hon klär av sig spritt språngande och går naken genom korridoren med handduken över armen, som alla andra. Duschar och tvålar in sig, samt inleder konversationer med oss spaka killar. Då var allt avdramatiserat helt plötsligt och inte så kul längre.

Hon var ju som sagt äldre och mognare än oss, så hon hade insett vad som skulle funka bäst.

Ett par tuttar som visas offentligt är otroligt kul att kika på. I kanske tre sekunder.

Sen vill man leka med dom

MEd tanke på folks kroppsformer nuförtoden lär skillnaden på toplessflator och gubbs i huvudsak avgöras av ryggbehåring.

Haha bästa kommentaren någonsin!

När jag gjorde lumpen så hade vi EN tjej i våran pluton. Hon var 24 och såg riktigt bra ut. De flesta killarna var 19 samt att några hade fyllt 20.

Hon valde att duscha och byta om och sånt, gemensamt med oss apor i flock. Självfallet tisslade och tasslade vi om henne när det var dags för första gemensamma duschen och vi äntligen skulle få se lökarna på henne.

Så vafan gör hon? Hon klär av sig spritt språngande och går naken genom korridoren med handduken över armen, som alla andra. Duschar och tvålar in sig, samt inleder konversationer med oss spaka killar. Då var allt avdramatiserat helt plötsligt och inte så kul längre.

Hon var ju som sagt äldre och mognare än oss, så hon hade insett vad som skulle funka bäst.

Ett par tuttar som visas offentligt är otroligt kul att kika på. I kanske tre sekunder.

Sen vill man leka med dom

wow du måste va gammal!!
Själv tycker jag det är otroligt kul att kika på bröst betydligt längre än 3 sek!

Last edited:
wow du måste va gammal!!
Själv tycker jag det är otroligt kul att kika på bröst betydligt längre än 3 sek!

Yngre än dig i flera veckor till :mad::4skrika

Tycker inte bröst som visas offentligt är så kul faktiskt. Lite skillnad om de visas/bjuds ut privat. Då är det jättekul :banana

Yngre än dig i flera veckor till :mad::4skrika

Tycker inte bröst som visas offentligt är så kul faktiskt. Lite skillnad om de visas/bjuds ut privat. Då är det jättekul :banana

haha okej,
svara ärligt nu, hur många låste in sig på toa efteråt och fantiserade om fröken?

Eftersom kvinnans bröst är en del av hennes sexualitet så, ja. Annars kan man likagärns visa fettan också, what's the difference liksom? Visa upp en del som har med sexualitet att göra, eller en annan del som har med sexualitet att göra, same same.

Grejen är att de här feministanarkistflatorna vill få de till att en kvinnas bröst inte alls har med hennes sexualitet att göra, men så ligger det till i vår civiliserade värld vare sig de vill det eller ej.

Eftersom kvinnans bröst är en del av hennes sexualitet så, ja. Annars kan man likagärns visa fettan också, what's the difference liksom? Visa upp en del som har med sexualitet att göra, eller en annan del som har med sexualitet att göra, same same.

Grejen är att de här feministanarkistflatorna vill få de till att en kvinnas bröst inte alls har med hennes sexualitet att göra, men så ligger det till i vår civiliserade värld vare sig de vill det eller ej.
Ingen, ärligt talat finns det något ointresantare än en naken fitta? (okej finns 7000 tillfällen det är världens intresantaste men inte på någon toalt okänd brud på ett badhus) Woho ett par bröst woho en fitta, det har man ju aldrig sett förut..

Eftersom kvinnans bröst är en del av hennes sexualitet så, ja.

Är det så eller har vi bara gjort det till det?
Det är alltså en ärlig fråga och inget ifrågasättande.

Med tanke på att så vulgära tingestar som knän ansetts som "sexuella" och tabubelagda för inte särskilt många år sedan så känns det faktiskt som att vi blandat ihop det hela lite väl mycket med gammal kristen puritarism.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti