är aftonbladet fulla av skit eller?

Var det någon nyhet att AB och EX är fulla av skit?
I vintras satt en nära släkting till mg häktad för att ha slagit ihjäl två vitryssar och jag måste säga att då försvann allt mitt förtroende för de tidningarna.. Var en tiondel av det de skrev sant så vore det fantastiskt och att de sen ha mage att stå utanför barnens skola för att fotografer är ytterligare ett lågvatten märke...

Kan tilläga att skvallerpressen är värre, när mitt ex far mördades så kom norska Se&Hör med blommor mm varpå vi avvisade dem. För att få fram uppgifter ringde de på tider då de visste att endast de mindre barnen var hemma för att få dem att uttala sig...
Visst det var en stor händelse i Norge att han mördades men att försöka få en ~6åring att uttala sig om att han saknar sin far är sjukt!!

/Jonas med ett ont öga till kvälls-/skvallerpress..

Jag är alltid seriös och förutsätter att alla andra också alltid är seriösa.

Juultomten skrev:
fan va förvirrat.. :va verkar som om dom skjöt ihjäl björnen utan att den anföll när dom letade efter den... o sen ljuger ihop en story... :kocko

verkar inte bättre... så förvirrade kan dom väl inte va :confused:

Nope ! helt klart är att det ska alltid snaskas till á la sensationsnyhet.. o i detta fall måla upp att en björn är jäätefarlig o så rabblar man statestik på händelser rovdjur vs. människan för att folk ska bli skraja :3freak ellerhur ! Kanske är det proffsig lobbning från skjutglada jägare som vill få större kvoter att skjuta av o kunna samla trofféer eller kött.. eller bara att man vill få bort rovdjurer från naturen så att renar + annat kan beta ostört..
Så detta går till historien som skrämselpropagandadynga enl. mig!
/J
edit: En björn äter normalt bär o annat så primärt är dom inte människoätare eller köttätare mer korrekt. Men har de en gång fått smak på kött så håller de sig till kött..

crf 450 skrev:
edit: En björn äter normalt bär o annat så primärt är dom inte människoätare eller köttätare mer korrekt. Men har de en gång fått smak på kött så håller de sig till kött..

De är allätare så bara bär äter de inte, de äter cirka 25% älg och även kadaver och sånt som ligger å skräpar.

Den dagen aftonbladet skriver något seriöst 100% ovinklat och inte ljuger och hittar på saker i sina artiklar så ska jag gå in på nån gay klubb i stan, luta mig över första bästa bord och dra ner brallorna.

2 Saker som alldrig kommer hända!

alltså jag trodde faktiskt att aftonbladet bara vinklar allting och gör reportage om dokusåpor men jag trodde inte att dom gått över till att bara hitta på grejer, trodde det var exklusivt för den riktiga skvallerpressen

honkiie skrev:
alltså jag trodde faktiskt att aftonbladet bara vinklar allting och gör reportage om dokusåpor men jag trodde inte att dom gått över till att bara hitta på grejer, trodde det var exklusivt för den riktiga skvallerpressen

Trodde det var standard på 80% av all media? :va :va

*/ ?>
Back