äntligen!

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Har jag fått skyltar, reggpapperna, och cykeln är påställd. Men vad nu då? Jo, 39 graders feber! Hur ball som helst. Kan det ha något att göra med fredagen den 13:e kanske? Nåja, nu har ni i alla fall ett huvde till ute i trafiken på en svart hingst! Vi lär ses snart!

Bifogat

• profil.jpg
    profil.jpg
    43.2 KB · Visningar: 56
yoohan skrev:
Har jag fått skyltar, reggpapperna, och cykeln är påställd. Men vad nu då? Jo, 39 graders feber! Hur ball som helst. Kan det ha något att göra med fredagen den 13:e kanske? Nåja, nu har ni i alla fall ett huvde till ute i trafiken på en svart hingst! Vi lär ses snart!
Gött! Ännu en Space Station ute i trafiken!
Snyggt med svart men släng på ett Highlevel Slip On för att rätta till ljudet!
Lite bling bling! Jajamensan!

yoohan skrev:

V4...det e dem som har beslutsångest om de ska åka rad4 eller twin...? :tungan

Grattis till hojjen o krya på dig!

yoohan skrev:

Det var fan på tiden... :D
o sen är det bara :tuttar som får feber.. :D

sätter på lite java..du kommer väl snart o hälsar på...det sa du iallafall.

Easy_Mike skrev:
Det var fan på tiden... :D
o sen är det bara :tuttar som får feber.. :D

sätter på lite java..du kommer väl snart o hälsar på...det sa du iallafall.

Absolut, absolut! Ska ordna bort den igenpluggade näsan bara, och få ner febern! Sen är det business igen! Säg bara till vilken dag du jobbar är hemma och när det passar, så kommer jag!

rookie skrev:
V4...det e dem som har beslutsångest om de ska åka rad4 eller twin...? :tungan

Grattis till hojjen o krya på dig!

Haha, det ligger något i det du säger... jag ser det som det bästa från två världar! :D Ska försöka krya mig tills nästa vecka i alla fall!

Maverick_ou812 skrev:
Gött! Ännu en Space Station ute i trafiken!
Snyggt med svart men släng på ett Highlevel Slip On för att rätta till ljudet!
Lite bling bling! Jajamensan!

Ja0! Tänkte faktiskt svänga förbi dig en dag och höra hur det låter med ett scorpion... har varit inne på lite andra system med.... får se hur jag ska göra! Säg till när du är förbi Malmö nästa gång, så kommer jag mer än gärna ner o lyssnar! :D

yoohan skrev:
Ja0! Tänkte faktiskt svänga förbi dig en dag och höra hur det låter med ett scorpion... har varit inne på lite andra system med.... får se hur jag ska göra! Säg till när du är förbi Malmö nästa gång, så kommer jag mer än gärna ner o lyssnar! :D
Hade jag visst att ni satt på Bo01 idag hade vi fixat det direkt! :tummenupp
Var nere och tittade på Bo01 för att kolla in Torson och köra en runda. Såg inte er dock.

yoohan skrev:
Yo know where to find me... :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Hade jag visst att ni satt på Bo01 idag hade vi fixat det direkt! :tummenupp
Var nere och tittade på Bo01 för att kolla in Torson och köra en runda. Såg inte er dock.

Attans, vi körde ju in hela vägen in till hamnen, kanske därför du inte såg oss? Men vi kan ju alltid fixa en date i en mörk gränd nån dag, och deala slip-on som alla dom stora gör....? *har hört* :banana

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8