äntligen!!!!!!

JaDeM

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Gixxer Fighter 96:a
Fan va gött,.,. fick man averkat 1,5 tim på hojen idag det va inte varmt men dock så J...A gött,abstinensen va på utsidan av skinnet så det va ett måste.kommer sova gott inatt på den.Som ett barn. :tummenupp

JaDeM skrev:
Fan va gött,.,. fick man averkat 1,5 tim på hojen idag det va inte varmt men dock så J...A gött,abstinensen va på utsidan av skinnet så det va ett måste.kommer sova gott inatt på den.Som ett barn. :tummenupp

Gött!!!
Var själv ute o körde 2,3mil i söndags (skulle egentligen bara tanka upp den) :D

Härligt! själv får man nog vänta ett tag till, måste få ordning på hojen och gärna lite plusgrader...men abstinensen börjar bli outhärdlig :huvet

Givetvis ska det vara fint väder.... När man jobbar!!! :huvet :(
Men får se vad den snara framtiden utvisar, har inte världens roligaste hoj... men satan vad det kliar i gashanden. Snart vår iaf!! :banana :yoparty :Bugar :fyllisar :tummenupp

mmm längtar.....
hur varmt ska det va ute om man vill ligga i typ 120km/h i 40mil utan att direkt frysa sönder....??
vet ju inte detta eftersom ja inte kört ngt direkt än..fick ju lappen i höstas o bågen köptes förra veckan...den står dock kvar i strängnäs o ja bor i gbg o hade tänkt köra hem den....

janoshki-jonaz skrev:
mmm längtar.....
hur varmt ska det va ute om man vill ligga i typ 120km/h i 40mil utan att direkt frysa sönder....??
vet ju inte detta eftersom ja inte kört ngt direkt än..fick ju lappen i höstas o bågen köptes förra veckan...den står dock kvar i strängnäs o ja bor i gbg o hade tänkt köra hem den....

20+

Jag e frusen satan!! :mad:

Hm, skulle kunna säga att jag kände då inget när jag låg i 200km/h :D
då var det bara solen som värmde i luften, sen var det ju lite minus ute.
går att köra i allt över +0.

låter fint...skulle man vänta +20 så e man ju inne i maj månad o så länge kan ja inte stå ut....
e inte sååå frusen av mig men tänkte ha underställ(kraft) o sedan skinnet ....det borde la räcka...

janoshki-jonaz skrev:
låter fint...skulle man vänta +20 så e man ju inne i maj månad o så länge kan ja inte stå ut....
e inte sååå frusen av mig men tänkte ha underställ(kraft) o sedan skinnet ....det borde la räcka...

jag har underställ på mig sedan skinnställ o sen ett par stora byxor o en vintejacka utanpå den sen fryser man fan inte oavsett om jag kör i 3 eller 4 timmar :yoparty :tummenupp

men visst får gärna vara 5-8 + oavsett om det blåser eller ej :tungan

det jag fryser om e isof fötter o händer då jag har dåliga skor respektive handskar men annars e det bara o :yoparty på!! :tuttar :gnissla :tummenupp

Hmmmm, minst fyra veckor kvar innan man ens kan fundera på köra....... :S

Och då måste solen varit framme och tinat upp asfalten ordentligt.
Kanske man bor i fel lansända ????? :D

"Lite" avis e jag nog .......

janoshki-jonaz skrev:

Just 20 grader är väl att överdriva. Jag skulle inte köra någon längre sträcka innan tempmätaren visar på minst +12 grader ute. Körde min gamla hoj, en sträcka på 35 mil, och jag var tvungen att ta o fika på donken 3 ggr för att få upp värmen. Då hade jag ändå skinnställ, tröja, tröja, vinterjacka på mig. Visserligen var det en kåplös hoj.. men iaf... :gnissla

Och nej... vanligtvis e jag inte frusen av mig! :brinnerup

:hihi

ok låter som en tur på ca:6timmar hem då ju...
men men vi får la hoppas på kanonväder...

[/FONT]VÅREN KOMMER I APRIL

För 2 år sen var jag ute och körde 30 mil 15-16 Mars. Då var det +15 och strålande sol :Bugar

Känns rätt avlägset nu, men det kan slå om snabbt :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...