dobermagnus
FFF/ Farbror Frejs Fanclub
- Gick med
- 20 Jun 2005
- Hoj
- xr 600
jaha nu har man blivit stånka ägare .........
gött mos!!!

gött mos!!!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dobermagnus skrev:jaha nu har man blivit stånka ägare .........![]()
![]()
gött mos!!!![]()
Skit i måttard. Då kan man inte köra skog och grus lika gött. En dubbad XR funkar kanon överallt!ozeo skrev:bara motardkonverteringen kvar då![]()
kowal skrev:Skit i måttard. Då kan man inte köra skog och grus lika gött. En dubbad XR funkar kanon överallt!
kowal skrev:Skit i måttard. Då kan man inte köra skog och grus lika gött. En dubbad XR funkar kanon överallt!
dobermagnus skrev:motard eller ej det är jekligt roligt med tjofrässtånka .förresten kowal var det nya spolar å så fick du hojen att starta ..vilken skillnad före efter ...lite extreme makeover..kan nog hända att jag tänker sprätta några ton grus i sommar..
![]()
NatoN skrev:Jag har också inhandlat en XR 600, en LV-reggad 98 med WB-slipon![]()
Grusvägs here I come !
jag tänker inte klaga på din hoj men jag tycker den ser riktigt plastig ut...An3Azz skrev:Nice, man har såå mycket roligare på grus. Mina motardhjul är fö till salu dom passar säkert på XR oxå med rätt distanser.
dobermagnus skrev:jag tänker inte klaga på din hoj men jag tycker den ser riktigt plastig ut...
kanske lite orättvist fotografi ..?
ja så är det ......det ska var mer lera å grus så blänker den finfint...An3Azz skrev:Den är ju lackad silver med X antal lager klarlack, kanske därför den blänker lite väl på kortet.
An3Azz skrev:Den är ju lackad silver med X antal lager klarlack, kanske därför den blänker lite väl på kortet.
NatoN skrev:Jag har också inhandlat en XR 600, en LV-reggad 98 med WB-slipon![]()
Grusvägs here I come !
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning