äntligen xr600

dobermagnus

FFF/ Farbror Frejs Fanclub
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
xr 600
jaha nu har man blivit stånka ägare ......... :cdevil :tummenupp
gött mos!!! :banana

Last edited:
bara motardkonverteringen kvar då :tummenupp

dobermagnus skrev:
jaha nu har man blivit stånka ägare ......... :cdevil :tummenupp
gött mos!!! :banana

Grattis!
Köpte själv en cr500 i onsdags,premiärsvängen var ikväll och jag har nyss kommit hem med den,fan vilket ös i motorn!Lättkörd hoj för att vara så mycket att åka med :D

Välkommna till klubben och grattis!!!

Får bli grussprätt senare ikväll, nu är det stranden som gäller. Ha det bra och lycka till med hojarna

kowal skrev:
Skit i måttard. Då kan man inte köra skog och grus lika gött. En dubbad XR funkar kanon överallt!

ah! bah! de e ju ba o skifta..tar typ 30 min :7peta

motard eller ej det är jekligt roligt med tjofrässtånka .förresten kowal var det nya spolar å så fick du hojen att starta ..vilken skillnad före efter ...lite extreme makeover.. :yoparty kan nog hända att jag tänker sprätta några ton grus i sommar.. :tungan

dobermagnus skrev:
motard eller ej det är jekligt roligt med tjofrässtånka .förresten kowal var det nya spolar å så fick du hojen att starta ..vilken skillnad före efter ...lite extreme makeover.. :yoparty kan nog hända att jag tänker sprätta några ton grus i sommar.. :tungan

Ja den var helt död, efter startor byte så kommer den igång. Men den är fortfarande lite knas dock, då den är kall går den alltid igång på en kick och när jag kört en bit och motorn börjar få fin temp och jag stänger av motorn så kan den vara lite grinig, ibland måste jag svalka av besten vilket mina kompisar inte uppskattar (de har ju elstart) hehe. Ja verkligen extreme makeover. Jag tänker inte lägga ner pengar på målarfärg och så, det får duga helt enkelt. Jag har haft otur helt enkelt för XR är en fin stabil hoj egentligen (brorsan hade en innan) Lycka till

Jag har också inhandlat en XR 600, en LV-reggad 98 med WB-slipon :banana
Grusvägs here I come !

Nice, man har såå mycket roligare på grus. Mina motardhjul är fö till salu dom passar säkert på XR oxå med rätt distanser.

An3Azz skrev:
Nice, man har såå mycket roligare på grus. Mina motardhjul är fö till salu dom passar säkert på XR oxå med rätt distanser.
jag tänker inte klaga på din hoj men jag tycker den ser riktigt plastig ut...
kanske lite orättvist fotografi ..?

dobermagnus skrev:
jag tänker inte klaga på din hoj men jag tycker den ser riktigt plastig ut...
kanske lite orättvist fotografi ..?

Den är ju lackad silver med X antal lager klarlack, kanske därför den blänker lite väl på kortet.

An3Azz skrev:
Den är ju lackad silver med X antal lager klarlack, kanske därför den blänker lite väl på kortet.
ja så är det ......det ska var mer lera å grus så blänker den finfint... :tummenupp
mer surhål åt folket :tummenupp

NatoN skrev:
Jag har också inhandlat en XR 600, en LV-reggad 98 med WB-slipon :banana
Grusvägs here I come !

Naton jag såg det .. på soe.se
RIktigt fin! Grattis.
Jag tar tillbaks min mening om målarfärg tidigare i tråden. Nu har jag semester och Xrn ska bli helsvart! Har precis köpt hobbyfärg och klarlack på Biltema :P

Back