äntligen!! ny hoj i garaget=)

Panos skrev:
uugf....jobbigt, gillar ju bilen så grymt mycket :)
håller på o funderar på hur jag ska göra :va
sälja bilen och satsa stenhårt på hoj= :yoparty :yoparty :tummenupp
Ta ett lån och tjöp en billig hoj!
 
FUBAR skrev:
Ta ett lån och tjöp en billig hoj!


kan tyvärr inte ta några lån pga att jag är
arbetslös... :(

jag får helt enkelt sälja bilen, och jobba
stenhårt på taxi....så om ett par månader
kan man väl köpa en hoj :tummenupp :)
 
jaha.....då ska jag iväg snart o kolla på en
vfr 800fi -98 för 20000kr (lätt krockad) :tummenupp
så det blir att sälja bmw 1502an :( :tummenupp
 
jjjjjjaaaaaaaa........nu har jag en hoj också :banana :kär :Rockbanan
det blev honda vfr 800fi -98 :)

fy fan va glad man är nu :banana man har inte ägt en
hoj på 7år :( ......till sommar blir det att köra :yoparty
 
Last edited:
Twosaint skrev:
Såg den på blocket men då var det 2st före tror jag.

Har det blivigt lättare att sälja hojar nu?
Hade min -99 fullservad, 2900mil med massa tillbehör ute för 40k i höstas....var inte en enda som hörde av sig :gnissla
 
Arctic#1 skrev:
Hur bra som helst! Hur har du tankt at lacka den ? original liknande eller?. dom dara ar ju ratt snygga blå hvit...
precis!!! det är därför man har en sådan... :) än så länge :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top