äntligen motard

:tummenupp vilket som vart de en 625-02
grejjen e den ja kan fan inte kicka igång den haha lätt kille på 55 pannor.antagligen lite teknik får man hoppas...annars får mna hyra in en polack lr nått:D

Tyvärr, men det går inte. Skulle vara som hemmabygge isf.

Ner men ljudvolymen, på med blinkers, lyse och allt därtill, skaffa papper på effekt. Sen är det ju frittfram och regga som ombyggt-fordon eller hemmabygge väl?

Många hade ju ideér om att regga rena crossar på 125cc tiden, slutade dock med att det kostade för mkt. Men hörde inget om att det inte skulle gå att regga.

Ner men ljudvolymen, på med blinkers, lyse och allt därtill, skaffa papper på effekt. Sen är det ju frittfram och regga som ombyggt-fordon eller hemmabygge väl?

Många hade ju ideér om att regga rena crossar på 125cc tiden, slutade dock med att det kostade för mkt. Men hörde inget om att det inte skulle gå att regga.

Precis min tanke. Kostar nog mer än det smakar.

Precis min tanke. Kostar nog mer än det smakar.

Aha! Ja lär väl göra det!

Till trådstartaren: Tror du gör ett bra val med att skippa dom mest servic krävande hojarna om du bara ska köra gata. Satsa på Lc4an, eftersom du ville ha en husa från början kan jag tänka mig du är ute efter effekt. Leta då efter en utan startmotor dvs 660 elr tidigare 625/620 så sparar du några kilo där. Du lär dig snabbt kicka igång den.

Rätt skönt att slippa motorrenovering efter 100 timmar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg