ännu ny tråd :P

patrik-023

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
af
tjenaretjenare igen ;) jag fortsatte inte på gamla tråden för den kan ni ta bort lr va ni vill vet inte hur det går till iaf . jo nu äre så att jag hittade felet det var total stopp i bränsleslangen och nu har jag testa kört och det gick en liten bit . det forsade ut bensin från förgasaren vad kan jag ha gjort för fel när jag tog loss och satt dit förgasaren igen =/ ?

Ändrade du nålen ? Funkar den ? Eller rinner det inget till cylindern och allt rinner ut från förgasaren ?
Kolla om du satt dit packningen på soppakran,skruvade åt den riktigt. Du kan ochså kolla om nålen inte är så den för mest bensin.. Flottören kan hakat upp sej ? Det e va jag kan komma på.

Ändrade du nålen ? Funkar den ? Eller rinner det inget till cylindern och allt rinner ut från förgasaren ?
Kolla om du satt dit packningen på soppakran,skruvade åt den riktigt. Du kan ochså kolla om nålen inte är så den för mest bensin.. Flottören kan hakat upp sej ? Det e va jag kan komma på.

jooo precis det är soppakranen som är nå fel på den hänger lixom man kan vrida precis som man håller den iluften det är inge motstånd lr något ;(

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman