...ännu en tjej!

Tjena hej! Skyst hoj :D
Vart utanför gbg bor du om man får fråga?!
Välkommen in i gänget! :tummenupp

Mvh Mr Cool


Cathy skrev:
Hej,hej..
Man får väl ta och presentera sig som den man är nu då, när man blivit medlem och allt!

Har redan hunnit döda ett antal tråkiga hösttimmar med att läsa inlägg, så det är kanske dax att vara med lite själv oxå... :)
 
Långa farbron skrev:
:fatta! :6surkart Farbror om jag får be :rolleyes: :tungan :)

Ok,FARBRORN.... Notera dock att jag enbart använde detta känsliga ord eftersom jag refererade till ett tidigare inlägg. Inte skulle jag våga förnärma herrarna i hagen så här i mina första inlägg annars!! :angel
 
Kul med en tjej till i trakterna, har varit lite dåligt med den varan på åkningarna.
Välkommen
 
Mark skrev:
menar du inte skugga? :va :arsele

nejnej...håll upp med det där! Vi försökte med sån humor i en annan tråd för ett tag sedan. Det var länge sedan nån skrev nått i den nu va? Undrar varför? :tungan
nu får vi kryptera våran s k humor i vårt eget gbg-forum :tomten
 
bagerah skrev:
nejnej...håll upp med det där! Vi försökte med sån humor i en annan tråd för ett tag sedan. Det var länge sedan nån skrev nått i den nu va? Undrar varför? :tungan
nu får vi kryptera våran s k humor i vårt eget gbg-forum :tomten

Jo, du har nog helt rätt. Jag tänker iaf inte lägga upp bollen på mållinjen och berätta om att jag eg. väger 3 pannor med än den där lillpalten Långe Bubben :gnissla
 
Cathy skrev:
Hej,hej..
Man får väl ta och presentera sig som den man är nu då, när man blivit medlem och allt!

Har redan hunnit döda ett antal tråkiga hösttimmar med att läsa inlägg, så det är kanske dax att vara med lite själv oxå... :)


Välkommen :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top