Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nänä, jag är ifrån L.A (Landvetter) från första början, vilken är en liten utkant till GBG (1,5 mil) flyttade därifrån för 2 år sedan, bor numera i Halmstad. Så så ligger det till!Kraschpucken skrev:vart har du flyttat hållundan? jag trodde att du skulle visa mig alla fina cruisingvägar i halmstad i sommar, När jag fått mitt kort![]()

Mookie skrev:Hej och välkommen till ankdammen!
Vi börjar få ihop ett bra gäng här i Götet med utgång på helgerna, minimotoköra och andra tokgrejer nu under vintern för att hålla ångesten på avstånd. Det är bara att du hänger på så du lär känna oss andra irl.
Spana i Göteborgstråden i träfforumet så ser du vad som är på gång.
Sorry. Jag var bara nyfiken... Inte för att jag ska ha nån. Men helt plötsligt hade massa folk en sån.... MEn nu ska jag dra mig undan denna tråden för att tjäna dess syfte...hållundan skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=62715
Trådstartarn, välkommen. Jag är oxå från utkanten av GBG, kanske samma? Vem vet. Nu bor man inte där längre iofs, men men...
Hoppas du ska trivas här.
![]()
Jag skojade ju baraFirefly skrev:Sorry. Jag var bara nyfiken... Inte för att jag ska ha nån. Men helt plötsligt hade massa folk en sån.... MEn nu ska jag dra mig undan denna tråden för att tjäna dess syfte...


Alicia skrev:Välkommen![]()
Bara så du vet..
den här sidan är farlig......


Miss_Orchidee skrev:Väldigt! passa dig för alla gubbarna här....![]()
Välkommen Välkommen !!
ÅÅÅ nu fick jag en tjej till att köra med ser jag! Inte för det är nått fel på er killar, inte alls, men det kan ju vara roligt att träffa tjejer som kör ibland med! Tycker absolut att du ska köra med oss nästa år när vi gör![]()
![]()
Cathy skrev:Tack för varningen tjejen....
Men jag utgår från att dom här gubbarna - liksom andra - inte är något som vi tjejer inte kan hantera!![]()
![]()
Nu är det väl bara att invänta våren då! Sa jag bara......![]()
)|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |