ännu en jävla sughelg fyfan

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute

Det där känner jag igen! Vad fan pysslar folk med, sitter hemma i stugorna och tutar hemkört? Ut! Träffa folk, umgås!

Homo skrev:
2121444 fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute

Du har väl en hoj? Ut o kör

Kommer att jobba 16 timmar på lördag. Sedan blir det trevlig middag och lite brasa på söndag. Perfa!

Nursey skrev:
2121539 Du har väl en hoj? Ut o kör

nae jag har ingen, skulle tagit körkort i år men det sket sej ekonomiskt. pluggar nu = fattigast i kommun

tänkte inte ens på att det va valborg, ville bara hitta på nåt o inte sitta hemma. :3freak

Homo skrev:
2121444 fredag, precis kommit hem och alla jag känner ska "ta det lugnt i helgen" wtf. ännu en jävla sughelg, kunde lika gärna vart måndag nu om det ska va såhär varenda jävla helg :fuckthisshit-blowbrainsoutsmiley: det känns som om alla man känner är gamla kärringar i 75årsåldern. funderar starkt på att supa ner mej totalt o sen sova hela kvällen, imorrn och söndag. jävligt gay det här. va tvungen o gnälla av mej, är så jävla besviken, bra väder o allt, o massa :tuttar ute

Känner igen det där precis! Fan vad det är tråkigt..... Jag ska fan försöka byta umgängeskrets helt...

Tell me about it. Brukade ha enorma problem med det där. Det var alltid bara jag som ville gå ut, slutade med att man hoppade runt hemma och vrålade. Det gör detsamma nu, går ändå inte ut på kroget av ekonomiska och fysiska skäl

Ja det är väl uppsala som är skiten, och där hamnar man på söndag. Ska försöka undvika att bli nerslagen bara, brukar vara en hit med slagsmål.

Thermal, ser du mig så kommer du fan fram och hejar! :tummenupp

Jonathan skrev:
2121946 Ja det är väl uppsala som är skiten, och där hamnar man på söndag. Ska försöka undvika att bli nerslagen bara, brukar vara en hit med slagsmål.

Thermal, ser du mig så kommer du fan fram och hejar! :tummenupp

Ska gå nattvandrare på senkvällen och natten, fy fan va skit man får se...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg