ännu en blocket

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Husum
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
kollade in några moppe annonser till tjejens lillebrorsa och fann denna, tycker att det sista på annonsen är underbar, en hottad MT5 som brudmagnet
sedan har han lagt ned en hel del tid på att skriva ned all utrustning

http://www2.blocket.se/view/2007205.htm?l=0&c=1&city=0

För denna underbara blickfångare och brudmagnet
som går bättre och håller längre än dom här
sketna Plastmopparna som finns, vill jag ha
13.500:-
 
Last edited:
Steve Harris skrev:
tycker att det sista på annonsen är underbar, en hottad MT5 som brudmagnet
sedan har han lagt ned en hel del tid på att skriva ned all utrustning

http://www2.blocket.se/view/2007205.htm?l=0&c=1&city=0

För denna underbara blickfångare och brudmagnet
som går bättre och håller längre än dom här
sketna Plastmopparna som finns, vill jag ha
13.500:-


haha, brudmagnet kanske är liiiite överdrivet, inte minst priset :kocko
 
"Ring eller mejla för mer info om ni undrar nåt..."


Ringa:
Hej! Jag är också dumihuvet, men hur många brudar/vecka kan man få med den här moppen4?
 
Steve Harris skrev:
kollade in några moppe annonser till tjejens lillebrorsa och fann denna, tycker att det sista på annonsen är underbar, en hottad MT5 som brudmagnet
sedan har han lagt ned en hel del tid på att skriva ned all utrustning

http://www2.blocket.se/view/2007205.htm?l=0&c=1&city=0

För denna underbara blickfångare och brudmagnet
som går bättre och håller längre än dom här
sketna Plastmopparna som finns, vill jag ha
13.500:-
fan va typiskt!, det är lillebrorsans kompis anons detdär.. ett tipps köp den inte! vet inte hur många timmar han har varit här och skruvat för att den har skurit m.m. ....skit moppar... och övervärderade,
 
"Ring eller mejla för mer info om ni undrar nåt..."
Tror han redan har fått med allt :)
 
nejdå... han lär få många samtal om hur snabbt den kan gå om man drevar den/om den går snabbare en en dracc/om den drar polisen o.s.v..
 
hållundan skrev:
Suck.... Inte fler jävla blocketannonser nu va? Snälla...

Sist jag tittade så levde vi i ett fritt samhälle, i det här fallet innebär det att folk är fria att lägga in så många blocketannonser som Swedie tillåter innan han nyttjar sin fria rätt som ägare av forumet och stänger av... :D :)

Din demokratiska tillämpning av det här är att du slipper titta på de annonserna om du inte vill. Jag nyttjar den friheten vad gäller Robinsson, BB, Baren osv... men där fyller löpsedlarna mig med värdelös info iallafall... :va

Ja djävlar? Vad ville jag ha sagt med det här då? Svammel på nattakröken! Natti gott folks! :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top