älskar min cbr 900 ,men

Säger folk 1 mindre fram är det kanske mindre listigt att köpa 2 kugg mindre, börjar kedjan mumsa sving så kan det bli både dyrt och otrevligt i slutändan...

Sen har jag lite svårt å se varför alla måste dreva å trimma å greja så förbannat för att slanga? Folk får ju upp både moppar, guldvingar och Rocket III'or på slangen! Jag tror det sitter mer i vem som sitter i sadeln än nånting annat.

joo nog e man ganska b på slanga

jo det tar mycket stryk men ja hadde inte tänkt köra med det drevet allt för mycket,ska prova o se hur det blir,

Slangning är en cocktail av talang o kraft. Har man inte det ena måste man ha mer av det andra.

Jag har 0 talang men slangar på 6an ändå.....

En gång i tidernas begynnelse hade jag en CBR900RR-97. Jag tyckte att den var märkligt trött. Det visade sig att jag hade en strypt tändbox. 100 mesiga hästar. Googla dig litet och jämför nummer på tändboxar hit och dit, ska du se.

En gång i tidernas begynnelse hade jag en CBR900RR-97. Jag tyckte att den var märkligt trött. Det visade sig att jag hade en strypt tändbox. 100 mesiga hästar. Googla dig litet och jämför nummer på tändboxar hit och dit, ska du se.

Står "SD" på strypt box, "ED" "E" "GD" "EC" på ostrypta.

/Fredde

Last edited:
Ställ dig med vänster fot på skjutspinnen. Då poppar den upp som en skateboard och skjutspinnarna sitter lågt och långt bak på den också så man står skitskönt när man uiilar.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard