blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
nu håller vi oss till ämnet.. vill du starta en fest tråd så gör det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

blom skrev:den här tråden handlar om HD-twinar... så vill du räkna dig till dom mattias så varsigod![]()
blom skrev:ja twin är som en twin är....
jag är ledsen att säga det tengil men jag har rättTengil skrev:Det är skönt att Blom är så enkelspårig... Jag vet var jag har honnom.
Blom har inte, och har alldrig haft ett rätt angående sporttwinnar! Han har ett litet rätt angående HDs. Men jag trycker att HD är bra på det sättet att ingen behöver äga dom.
Kjelle skrev:Ok, dags för lite diplomati.
Detta är PBR-forumet. Här har vi för vana att häckla i princip allt, inklusive;
- Åldringar (mig)
- Snorhyvlar (Erik)
- Raggare (Blomman)
- Spagge-åkare (Lövis)
- Lastbilschaffisar (Stefan)
- Crossgrejåkare (SuperMario mfl)
- Studenter (Schrunken, Ob)
- Nyopererade (Ob)
- Arbetslösa (nåja, fd i alla fall) (Tengil)
- Ericssonanställda (Gaffa)
- Dåliga människor (Kyckling)
- Hojlösa (Rainman)
- Karlskogabor (Johan)
- Datadesign-nördar (Mattias 650)
Osv.
På detta "interna" forum bör man alltså inte ta allt på så stort, blodigt allvar. Inte ens (särskilt inte?) det som Blomman skriver.
Således, rid i frid!
Vi är rätt så trevliga i grund och botten!
Kjelle skrev:Snorhyvel = motsats till gamling = Mycket, MYCKET ung!![]()
nä det har du rätt i??? men du kanske kan berätta för mig vad hd är byggda till för jag vet det fan inte? jag tycker ni gnäller en del på mig, jag redovisar en hoj som är totalt värdelös på allt men om ni nu gillar skiten så köp en eller föresten köp två så har ni reservdelar oxå..Henke skrev:Tycker det är konstigt att du gnäller om att mätaren stannde vid 160. Harleys är väl inte byggda för att åka fort på heller.
Har inte kört någon så jag kan inte uttala mig om hur dom är att köra, men gnälla på att de inte går som ett spjut är väl aningen fel.
Det är ju samma sak som när tex. trafikmagasinet gnäller att det är för hög ljudnivå eller för litet baksäte i en sportbil.
Vill du har komfort eller bagageutrymme köper man ju inte en Ferrari.
blom skrev:nä det har du rätt i??? men du kanske kan berätta för mig vad hd är byggda till för jag vet det fan inte? jag tycker ni gnäller en del på mig, jag redovisar en hoj som är totalt värdelös på allt men om ni nu gillar skiten så köp en eller föresten köp två så har ni reservdelar oxå..
SÅ ÄR DET!!!!!!!!
ja men nu handlar det inte om det... jag skrev att hd är skit och då ifrågasätter folk mig varför jag säger så.. låt då oxå jag ha mina åsikter.......Goodstuff skrev:Det är ju så att din åsikt inte är lika med sanningen. Du tycker HD suger, jag med även om en Buell inte skulle vara fel, men de som gillar HD har ju lika rätt i sin åsikt att de tycker de är grymma.
om jag ska vara ärlig.... inte mycket av dig.. det är ju inte jag som bangar på att ta hojen ner till jkp på lördag... ryck upp er nu förrriheeelllvvveddeKyckling skrev:Jag är en dålig människa, vad förväntar du dig egentligen![]()
![]()

|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |