äcklad,pinsamt

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
testade att köra v-twin och desutom fadern till dess skapelse (hd) jag var skeptisk inan men nu är jag övertygad fyfan vilket skit det är den största pisskur som jag någonsin har testat.. 165på mätaren sen var det stop... jag förstår inte varför man överhuvudtaget köper det.. min trimmade moppe gick bättre.... det kan ju iofs vara lagom för en gubbe på ca 85-90år att köpa en när han vill lungna ner sig lite.. nej jag ser ingen tjussssssning i det.

Varför ens testa? Nog för att du har ett dunkelt förflutet som raggare, men att du hängde i kriminella MC-kretsar visste vi inte. Skärpning, herr Ordförande! Du måste ju föregå med gott exempel för oss andra.

En radfyra är en radfyra är en radfyra! :fakta

Kjelle skrev:
Varför ens testa? Nog för att du har ett dunkelt förflutet som raggare, men att du hängde i kriminella MC-kretsar visste vi inte. Skärpning, herr Ordförande! Du måste ju föregå med gott exempel för oss andra.

En radfyra är en radfyra är en radfyra! :fakta
så sant men min lokale mc-handlare frågade om jag vill och då sa jag ja... en rad fyra är alltid en radfyra

aee... tror det är över skeptism ;)
Min far har en HD, tycker den är ganska go o köra
inte alls kul att försöka köra fort med...
Men vridet och ljudet är mäktigt, enligt mig i alla fall :öl

Fast som sagt det dröjer innan jag skaffar mig något sådant...

blom skrev:
testade att köra v-twin och desutom fadern till dess skapelse (hd) jag var skeptisk inan men nu är jag övertygad fyfan vilket skit det är den största pisskur som jag någonsin har testat.. 165på mätaren sen var det stop... jag förstår inte varför man överhuvudtaget köper det.. min trimmade moppe gick bättre.... det kan ju iofs vara lagom för en gubbe på ca 85-90år att köpa en när han vill lungna ner sig lite.. nej jag ser ingen tjussssssning i det.

Blom - utan att känna dig eller ens träffat dig så måste jag säg(skriva) att du är nog en av de mest enkelspåriga männsikorna på detta forum!!!
I ett par trådar har du nu skrivit att HD är skit, v-twin är skit, italienskt är skit och att SM-cyklar inte bör köras på väg, utan hålla sig i skogen(mao OXÅ skit)...........

För f*n, acceptera att det finns folk som INTE tycker att R1 är Guds gåva till alla knuttar!!

Jag tycker att BMW är en skitful mc, men jag spyr inte galla i ALLA trådar över de som kör BMW.

Väx upp!
:fakta

/El P. bakfull o grinig(har inte fått Pampers på länge :rolleyes: )

Re: Re: äcklad,pinsamt

El Presidente skrev:
Blom - utan att känna dig eller ens träffat dig så måste jag säg(skriva) att du är nog en av de mest enkelspåriga männsikorna på detta forum!!!
I ett par trådar har du nu skrivit att HD är skit, v-twin är skit, italienskt är skit och att SM-cyklar inte bör köras på väg, utan hålla sig i skogen(mao OXÅ skit)...........

För f*n, acceptera att det finns folk som INTE tycker att R1 är Guds gåva till alla knuttar!!

Jag tycker att BMW är en skitful mc, men jag spyr inte galla i ALLA trådar över de som kör BMW.

Väx upp!

/El P. bakfull o grinig(har inte fått Pampers på länge :rolleyes: )
sa jag att småland är skit oxå :fakta , jag tycker att crossgrejor ska köras i skogen.. vet du inte vad den tråden handlade om? tydligen inte. det stod att sm var överlägset allt annat och det håller jag inte med om, kanske twinarna då efter som du sympatiserar med han.. jag älskar inte bara R1or utan nästan alla radfyror då vi vet vad dessa mycket kompetenta maskiner kan göra tex på en tävlingsbana. har du testat en en HD? nej jag förstod nästan det. det här är mina åsikter om skiten så snälla hållkäften och stick och testa en, när du gjort det så kan du komma till baks och skriva här. :fakta :mad:

Hade jag råd så skulle jag köpa en HD och dyka upp på onsdagskörningarna med, bara för att reta herr Blom :D :crash

Re: Re: Re: äcklad,pinsamt

blom skrev:
sa jag att småland är skit oxå :fakta , jag tycker att crossgrejor ska köras i skogen.. vet du inte vad den tråden handlade om? tydligen inte. det stod att sm var överlägset allt annat och det håller jag inte med om, kanske twinarna då efter som du sympatiserar med han.. jag älskar inte bara R1or utan nästan alla radfyror då vi vet vad dessa mycket kompetenta maskiner kan göra tex på en tävlingsbana. har du testat en en HD? nej jag förstod nästan det. det här är mina åsikter om skiten så snälla hållkäften och stick och testa en, när du gjort det så kan du komma till baks och skriva här. :fakta :mad:

Lille vän...........
Jag har ÄGT en HD Sportster-73(iofs köpte jag den bara för att tjäna en hacka) och ja, GIVETVIS så körde jag den oxå!!!

Jag har i mina dar ägt 2 twinnar(OK, 7 om vi ska räkna HD:n och andra kååstomhojjar jag köpt-sålt), 2 stånkor och 5 radfyror.
Aven om jag nu tycker mig ha hamnat "rätt" iom mitt köp av Millen, så behöver jag inte spy galla på alla andra märken/motorkonstruktioner!!
Det blev kanske hårdare ord än vad det borde ha blivit, men jag tycker att i var och varann tråd, så har du uttalat dig om att ALLA andra cyklar är SKIT(undantaget R1:an såklart!!!!!!!!!!!!!!!) och det blir i längden en ANING tjatigt.........

Innan du frågar - JA, jag HAR kört en R1:a och det var en j*vla maskin och gå, men inget som JAG skulle vilja ha.

Well, bakfull är jag FORTFARANDE(och grinig oxå tydligen :rolleyes: ), men nu "håller jag käften".

då borde du ju veta hur pass piss hd går då om du nu ägt en..

jag prisar inte bara R1 utan alla japps rad4or som har över 130hp... jag anser bara att det är den ultimata motorn ... så är det

Ok, dags för lite diplomati.
Detta är PBR-forumet. Här har vi för vana att häckla i princip allt, inklusive;

- Åldringar (mig)
- Snorhyvlar (Erik)
- Raggare (Blomman)
- Spagge-åkare (Lövis)
- Lastbilschaffisar (Stefan)
- Crossgrejåkare (SuperMario mfl)
- Studenter (Schrunken, Ob)
- Nyopererade (Ob)
- Arbetslösa (nåja, fd i alla fall) (Tengil)
- Ericssonanställda (Gaffa)
- Dåliga människor (Kyckling)
- Hojlösa (Rainman)
- Karlskogabor (Johan)
- Datadesign-nördar (Mattias 650)

Osv.
På detta "interna" forum bör man alltså inte ta allt på så stort, blodigt allvar. Inte ens (särskilt inte?) det som Blomman skriver.

Således, rid i frid! :D
Vi är rätt så trevliga i grund och botten!

Last edited:
Blom jag testa en Hd inne i Örebro förra sommaren å den gick som satan, fast han hade skruvat lite med den :D Fast jag vill inte ha en iallafall.Jag gilla inte att man höll på å skaka sönder när man satt på den.. Min duger bättre. Min är bättre än alla andras bara för att det är min :p

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...