Übertuff leksak!!! [FILM]

bebbe skrev:
Kan du ta ett kort på gyrot och visa mig hur det serut så kanske jag skulle kunna veta vilket som skulle kunna ersätta det :)

foto0002.jpg

jävlig luddig o inte bra bild.. se om du kan fatta...

ufo4_100.jpg

liten bild ja hittade

RF_Racing skrev:
foto0002.jpg

jävlig luddig o inte bra bild.. se om du kan fatta...

ufo4_100.jpg

liten bild ja hittade

Hmm.... lite vårt att se? Undra om gyrot i sig själv sitter under den runda delen eller om det är hela gyrot man ser?

Skall skicka bilden till en kompis som brukar ha lite koll. Skall se vad han har att säga :)

bebbe skrev:
Coolt, och inte var den speciellt dyr heller. Kanske skulle ta och slå till :D

edit: Finns det igen som säljer dom i Sverige :confused:

Bebbe: Menar du X-Ufo? Finns en Hobbybutik i Floda som säljer. Kostar ca 1600:-

//Anders.

bebbe skrev:
Hmm.... lite vårt att se? Undra om gyrot i sig själv sitter under den runda delen eller om det är hela gyrot man ser?

Skall skicka bilden till en kompis som brukar ha lite koll. Skall se vad han har att säga :)

asså först är det genomskinlig plast som skyddar.. sen snurrar gyrot i den svarta saken.. den sitter fast i den med kullager

RF_Racing skrev:
sådant har jag! har fått skicka tillbaka det 2ggr för fabrikations fel + att gyrot nu är sönder.. inte värt pengarna o as svårt o flyga.. skylle kunna lägga upp film på hur tråkit de ä :3freak

Märkligt, min kollegas 15-årige son har inga som helst problem med att flyga den, din kanske har nått sbs-fel?
:hihi

//A.

Det lär ju vara en lite större utmaning att flyga dem utan gyro :-)

Det enda som var dåligt på kollegans grabbs var väl att min kollega hade kört sönder frigolitringen för honom, så den var lagad lite varstanns. Annars verkar det vara en riktigt skoj leksak!

//Anders.

UnderDOG skrev:
Bebbe: Menar du X-Ufo? Finns en Hobbybutik i Floda som säljer. Kostar ca 1600:-

//Anders.

Är det han som är lite av en helikopter guru som säljer den i floda? Kan tänka mig att den flyger som en gud ifall han har hjälpt till att justera. Han är grymm på det! Kul att han säljer dom också, kanske blir lättar att få support då :banana

UnderDOG skrev:
Kan ordna mer info imorgon.
Vet du vad han heter?

//Anders.

Nej, det kommer jag inte ihåg :confused: Men jag vet han är en engelsman från början iaf. Pratar med en särkilld brytning. Bra om du får reda på vem det är exakt.

B

UnderDOG skrev:
Det lär ju vara en lite större utmaning att flyga dem utan gyro :-)

Det enda som var dåligt på kollegans grabbs var väl att min kollega hade kört sönder frigolitringen för honom, så den var lagad lite varstanns. Annars verkar det vara en riktigt skoj leksak!

//Anders.

:hihi nee det gåår inte flyga det utan gyrot.. o jag kan tänka mig att det är snordyrt med :huvet

orginalet var juh utan frigolit så han klarar sig vell utan med :yoparty

Bebbe: Det är RC-sports i Floda.
Tel: 0302-34131.
Det ÄR engelsmannen som du snackade om som har butiken, vet dock ej vad han heter.

//Anders.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...