Übergrümt trumsolo av 12-åring!

Ah!
Tack, Ash, jag var orolig att ingen skulle nämna Pastorius... :tummenupp
Och om nån tvivlar på grabbens talang kan jag ju nämna att han är en mkt ansedd musiker vid det här laget... 19 bast tror jag han är idag.

Josafan skrev:
Tjenare igen!

Nu har jag tankat några Gb av "erat" musikval som har postats i tråden. Skall ta och lyssna snart. Hittade bl.a. Al DiMeola i en 320 kbps-ripp. :) Men det var inte huvudsaken. Eftersom vi nu ändå är inne på lite mer "udda" musik än majoriteten lyssnar på så tänkte jag fråga: Är det någon här som lyssnar på experimentell elektronisk musik?

Skulle vara kul att få och ge lite tips! :Bugar

Edit: Senaste jag har laddat ner som verkar bra är Forss - Soulhack. Ladda ner o lyssna...bl.a. på flickermood. Allt är enbart gjort via samplingar från andra artister. Var inte rädda för att ladda ner, han delar själv ut den på internet, sök bara på google.

Jag lyssnar i princip inte alls på elektronisk musik, men jag är extremt openminded så bara tipsa på du!

Är det mörkt, dystert och vackert är det störst chans att jag ska gilla det.

Marcus Miller, Stanley Clarke och Victor Wooten har ni ju glömt! (Basister hela bunten och rätt så skapliga :rolleyes: också!) Jag har nog varenda skiva som Marcus Miller har gjort solo, dock bara ett fåtal av dem han gjorde med Miles Davis.
Killen med trummorna var helt otrolig förresten! Störtskönt! :yoparty

Torkel skrev:
Marcus Miller, Stanley Clarke och Victor Wooten har ni ju glömt! (Basister hela bunten och rätt så skapliga :rolleyes: också!) Jag har nog varenda skiva som Marcus Miller har gjort solo, dock bara ett fåtal av dem han gjorde med Miles Davis.
Killen med trummorna var helt otrolig förresten! Störtskönt! :yoparty

Inte glömt, åtminstone jag är mest rocker och har helt enkelt inte hört många av jazzens stora.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back