Övnk. ostrypt tung hoj vid 18 års ålder.

Go!!Go!!Go!!

Ett himla moral tjat det var här då :fakta

Killen vill ju bara göra det som vi alla vill, nämligen köra hoj :squid
Kan hålla med om att det där med mellanklass är lite mekkit!
Jag menar det går fort med en strypt hoj också.
Det är ju inte farten som dödar - utan de plötsliga stoppen!

Köp hellre ett par odentliga skyddskläder för de 3000 kr! än att
glida runt utan (antar iof att du redan har kläder iof, men ändå) .
Vad är en böter mot en bruten fotled,ryggrad eller annat hemskt.

Hmm skulle svara något tufft på hans inlägg men klockan är mycket och jag har sällskap så.......Men hon säger att alla riktiga män har Mc kort och följer dom regler som finns.

Trodde jag aldrig skulle säga det men -klok kvinna .

God natt.
Farbron

OverTheTop skrev:
Ett himla moral tjat det var här då :fakta

Killen vill ju bara göra det som vi alla vill, nämligen köra hoj :squid
Kan hålla med om att det där med mellanklass är lite mekkit!
Jag menar det går fort med en strypt hoj också.
Det är ju inte farten som dödar - utan de plötsliga stoppen!

Köp hellre ett par odentliga skyddskläder för de 3000 kr! än att
glida runt utan (antar iof att du redan har kläder iof, men ändå) .
Vad är en böter mot en bruten fotled,ryggrad eller annat hemskt.

Tack. Det finns åtminstone en person här med något i skallen.
De enda ja är rädd för är att ja skulle torska lämpet för o få köra om ja skulle åka fast för o köra en hoj med lite för mkt styrka i sig :hihi

Muggen skrev:
Tack. Det finns åtminstone en person här med något i skallen.
De enda ja är rädd för är att ja skulle torska lämpet för o få köra om ja skulle åka fast för o köra en hoj med lite för mkt styrka i sig :hihi
Sälj hojen och köp en EU-moppe, då slipper du tänka på strypningar och körkortet är mycket enklare att klara av. Du förstår, EU-mopederna togs fram för småkillar som du, det finns jätteballa sportmopeder som tjejerna blir helt till sig av att se.

Bikerbitch skrev:
Har du råd att ta körkort borde det väl finnas kapital över att strypa hojen?
:fakta

Har man dessutom råd att köpa en hoj av nyare årsmodell borde det absolut finnas kapital att strypa den.

Om man förutom det också har råd att försäkra denna hoj är det för mej helt obegripligt :3freak

Visst, det är sura pengar, som man kan lägga på nåt annat, men det är sånt man bör tänka på INNAN och tex köpa en färdigstrypt hoj :7peta

sgtpepper skrev:
Sälj hojen och köp en EU-moppe, då slipper du tänka på strypningar och körkortet är mycket enklare att klara av. Du förstår, EU-mopederna togs fram för småkillar som du, det finns jätteballa sportmopeder som tjejerna blir helt till sig av att se.

Alltså shit, trodde de fanns seriösa män o kvinnor i detta forumet.
Vid närmare eftertanke skulle jag skämmas för o bära något som står för sporthoj.com o dess "trogna" killar med helt fel attityd.

Forumet borde delas in i "Vuxna (vi med vett i skallen)" samt "Barn (för oss vars intellekt inte utväcklats till de vuxna ännu, oavsett ålder"

Istället för att ägna er tid o att komma med spydiga, fjantkommentarer så gör nån nytta av tiden istället.

Mest troligt så torskar du lämpen om du kör ostrypt, det räknas ju troligen som olovlig körning. Påföljd böter samt nada lämp...

"Vi" skulle nog skämmas lika mycket för att en sån som du hade burit "våran" logga...

//jaG

Muggen skrev:
Vid närmare eftertanke skulle jag skämmas för o bära något som står för sporthoj.com o dess "trogna" killar med helt fel attityd.

Forumet borde delas in i "Vuxna (vi med vett i skallen)" samt "Barn (för oss vars intellekt inte utväcklats till de vuxna ännu, oavsett ålder"

Istället för att ägna er tid o att komma med spydiga, fjantkommentarer så gör nån nytta av tiden istället.

Jag VET inte men jag tror det blir Olovlig körning. Pratade precis med min farsa som är polis och enl honom så är det mest logiska olovlig körning, indraget lämplighetsintyg och även uppskjutet några år. Om du dessutom övningskör på det viset så är det inte bara DU som blir straffad. Den som får ta största smällen är din handledare som blir av med körkort osv!

Sen vill jag gnälla lite. Det är ju sjukt dumt (idiotiskt) att bränna runt i hundra på femtioväg inne i stan. Dessutom utan körkort, pytteliten erfarenhet (verkar det som) och noll förstånd. Alla idioter kan gasa rakt fram tills det tar stopp. Man är inte en GRYM mc förare för att man kan vrida på gasen o hålla sig kvar. Du verkar ha köpt båge pga fel anledning, köp ett par flashiga solbrillor o stila med istället.

Muggen skrev:

Tur att vi har en bit kvar på vår "utväckling" :hihi

Muggen skrev:

Känns som om någon har hamnat på fel forum med tangentbordet!

Muggen skrev:

:lol
Precis så.

Ja, precis så.. ja köpte hoj för att stila runt med full gas mitt inne i stan, är de inte jätte fräckt? Tycker ni inte? Ja tycker verkligen så, finns inget tuffare.
omg rofl lool*2 så jävla tufft är de.

Kan bara inte beskriva vilken tuffing jag är när ja sätter mig på hojen, alla brudar bah "iiiihhhh, min drömkille"

utväckling, *G omg hahhaa han gjorde ett stavfel fan vilken nöörd. Me so cool alltså

ikväll skall ja supa söönder mig, försök göra de om ni kan!

---

Tack alla som svarat på min fråga.

Hur är det om man har strypning men vill sätta på ett effektrör? Blir det olovlig körning då också???

Nirre skrev:
Hur är det om man har strypning men vill sätta på ett effektrör? Blir det olovlig körning då också???

Nej, sålänge den håller sig under <_25kw så är de ingen fara.
Ljudnivån då ocskå såklart.. 103db är gränsen har ja för mig.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti