Övningskörningshoj som är kul för mig också??

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Tjejen ska ta lappen(syrran - vem av får kortet först) och vi ska nu bli med hoj efter tre år utan.
Krav:
Snäll
Rolig
Skjutsvänlig
Men jag ska flina efter ett varv på bana!!

Hornet, Fazer, SV650 är de alternativ jag har kommit fram till

Kom med fler förslag för max 40 tusen eller varför inte hellre 30. Någon som vet om lätt skadade objekt?

TIPS please!

Jag har min FWS. Perfekt nybörjarhoj. Den är jättesnäll eftersom den är strypt. Rolig eftersom det alltid är kul att köra hoj.
Skjutsvänlig är den absolut. Bra och stor sadel :)

Flina efter ett varv på banan gör du garanterat - om du hade kört bana 1983 då detta var en riktigt snabb sporthoj vill säga.. :näsblod

Jag har egentligen inte kört så många olika mc men tror nog att det jag kör fyller samtliga av ovan kriterier. Kolla runt efter Honda VFR 750F! :tummenupp
/Thelinski

Thelinski skrev:
2152714 Jag har egentligen inte kört så många olika mc men tror nog att det jag kör fyller samtliga av ovan kriterier. Kolla runt efter Honda VFR 750F! :tummenupp
/Thelinski

Gissa vad min förstahoj var?? Om inte en liten smögen VFR-89!

Funderar på att köpa tillbaka min gamla till och med...

Klart att du ska tillbaka till VFR träsket!! Fast om jag hade köpt mc idag hade jag nog valt en lite färskare än -89... -93an ser modernare ut, men även det är en riktigt gammal hoj.

Chrille skrev:
2152767 Gissa vad min förstahoj var?? Om inte en liten smögen VFR-89!

Funderar på att köpa tillbaka min gamla till och med...

Varför inte en gammal r1, tjejen har kört på min nu när jag har varit bortrest o hon stormtrivs så hon vill inte gå tillbaka till sin gsxr600 när jag kommer hem.

Jag har köpt mig en yamaha tdm 850 -93, gav 26000. Uppfyller nog det mesta av dina önskningar. Finns fler på blocket kring 30 000.

Ännu en...köp min Triumph Daytona 1000 91:a för en mycket billig peng! Uppfyller alla din kriterier! Och lite till med bra = billig försäkring. :tummenupp Kolla på Köp & sälj.

Yamaha FZ 750 funkar skitbra. En del säger att den är lite tung men det har jag inte märkt :)

För 25k kan du hitta nån fin. Jag gav 21k med 3800 mil på mätaren.

edit: jag köpte den för att övningsköra med

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage