Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Parkeringen på Åby om den fortarande ser ut som den gjorde när seklet var ungt.
om det är träning inför uppkörning så finns det en liten asfaltsplätt i mölnlycke bredvid bron över motorvägen med lågfartsbanan uppmarkerad.
Parkeringen på Åby om den fortarande ser ut som den gjorde när seklet var ungt.
Finns en gigantisk parkering vid danaplatsen (bakom statoil) på hisingen där jag aldrig sett en enda bil. Där övade jag lite gasa/växla/bromsa dag 1 med R6an..
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=danaplatsen
Är super på bananpiren, där finns upp målad bana och allt. Jag körde där när jag tog kortet. Bara ta med sig lite pet-flaskor och fylla på med vatten på plats =)
Lycka till med kortet
Vart har du vart de senaste 1 och ett halvt åren?
Har du missat bannan som numera ligger utbredd över hela piren
Dessutom så har dem satt upp grindar där nu och lagt ut betongblock för att dem inte vill ha motorcyklister där. Fanns en finfin yta att träna banhjul, stoppis, konbana etc för bara några veckorsedan, den ytan är nu putts väck och mindre yta kommer det säkerligen att bli.
Där det kommer finnas plats att öva på kommer man bara bli störd av alla lastbilar som kör förbi (eller rättare sagt dem som blir störda av motorcyklister), och på helgerna så kommer man nog inte kunna komma in på området.
Annars så finns ju frihamnen om dem nu inte har spärrat av där med. Där har iaf jag sett körskolor träna, så där borde det ju finnas uppmålade banor![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |