Övningsköra med mig? - Göteborg

gazzaloddi

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Suzuki EF 550
tjennare jag har precis flyttat till göteborg för studier och kom på i efterhand att jag har ingen att övningsköra med här !!

tänkte kolla om det e någon som har lust att vara ute och förena nytta med nöje jag betalar självklart bensin och tillstånd och någon matbit :p

jag e 24 år gammal och har bilkörkort så jag e inte helt ute och cyklar i trafiken

skicka ett pm eller adda mig på Gazzaloddi@hotmail.com

detta e kanske lite att muta men jag jobbar i cykelbutik på helgerna och lov så jag har bra priser hos många Mc leverantörer på reservdelar :P

tack på förhand Mvh Daniel

Lustigt att när en tjej som inte ens hade hoj frågade samma sak förra veckan så regnade det in svar, men för dig är det dött :), skulle gärna kört men har tyvärr inte haft kortet i 5år än, bumpar iaf tråden lite :tummenupp
lycka till, säkert nån som hjälper dig

måste man haft mc kortet i 5 år eller räcker det med någon behörighet i 5år+ ?

då kan jag inte heller bara haft bkort över 5år mc 2år och inte haft traktor kort :näsblod

Jag kör bara med representanter för det täcka könet som har stora mjölkkörtlar och för små kläder.

Jag har börjat blivit handledare åt en kompis så jag skulle nog kunna ta en till :)

Dock så ligger jag ute och tränar/tävlar mycket på helgerna så det brukar bli lite sporadiskt med övningskörningen. Det vi gör mest nu är träning på parkeringar etc, mest för att få upp så mycket körvana som möjligt.

msn

tjennare tack för svar söker en kille som va inne här och läste han har nog försökt adda mig på msn men jag tror jag tryckte fel och tog bort hans request ... om du läser detta kasta iväg ett mail till mig

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT