TJa jag ska övningsköra me hojen men jag har haft den oturen att jag har fått ett jvla ** till farsa o han säger att jag inte ens får övningsköra i området behöver bara krypköra lite här säger jag men nääää säger han!
för det första så är det ett jätte lugnt område och för det andra så brukar väll inte polisen bry sig så mycket om jag tare lugnt o kör ??? va tycker ni!
för det första så är det ett jätte lugnt område och för det andra så brukar väll inte polisen bry sig så mycket om jag tare lugnt o kör ??? va tycker ni!
:corn
, håller tummarna o ta det försiktigt
Har din pappa egen mc? Om du aldrig kört hoj förut kan du be honom köra din hoj med dig bakpå till någon stor parkering nån helgdag då parkeringen är tom. Där kan du sedan öva på att krypköra, accelerera, bromsa, köra slalom och bara allmänt lära känna din mc! Detta är väldigt viktigt eftersom att du annars kommer spänna dig väldigt mycket när du kör på gatan. Efter att du har kört på en parkering några gånger och känner dig van och säker på hojen kan du fråga din pappa SNÄLLT om han möjligtvis skulle kunna övningsköra med dig någon dag då han inte har allt för mycket att göra! Hoppas att det går bra!