Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men....då får man ju aldrig va i fred ju....på tal om tjejen skall ta mckort..
idag kom min tjej hem la sig i badet och ropade in mig och frågade mig om vad jag tycket om att hon skulle ta mc kort nästa säsong?
snacka om att jag blev förvånad, alltid detta tjööööt och spydigheter om att jag hela tiden vill kör och allt som hör till mclivet. sedan säger hon, du verkar ju tycka om det, då måste det ju vara roligt..
hon säger att hon skall ta det nästa år när hon börjar jobba (hon tar examen nästa år)
det kanske beror på att jag köpte henne en moppe i somras och hon tycker att det är "jätteroligt" att köra, och idag blev hon omkörd av 2 moppepojkar och bestämde sig för att ta mckort..
Så tips, köp era tjejer en moppe och be nån 14-is köra om dem några gånger så kanske det slutar med att de vill ta kortet..
Men....då får man ju aldrig va i fred ju....![]()
Se till att ha den snabbaste MC:n själv!![]()
Men....då får man ju aldrig va i fred ju....![]()
köp en snabbare hoj
ps: tipsade tjejen om en er6:a![]()
Ska sambon köpa hoj igen blir det en busa eller zzr1400.
Det första hon gjorde när hon testade min hoj var att vrida rullen i botten i alla växlarna och sa: Tja den gör 200 iaf.![]()
Ska sambon köpa hoj igen blir det en busa eller zzr1400.
Det första hon gjorde när hon testade min hoj var att vrida rullen i botten i alla växlarna och sa: Tja den gör 200 iaf.![]()
Jag skulle lägga huvudet på sned, koppla på "valpblicken" och snällt säga:
"Älskling, att ha en hoj som spränger ljudvallen som första hoj är kanske inte den bästa idé du du fått. Bryr du dig om mig så lyssnar du på mig och min erfarenhet. Jag bryr mig ju så mycket om DIG".
Jag har suttit i samma förhållande i snart 10 år och jag bemästrar snart konsten att vara manipulativ. De gör så mot oss, bara att nyttja samma vapen tillbaka!![]()
Hon har haft hoj innan...fast det var en 650 custom....:rysa
Kul vad tjejer kan bli påverkade av oss killar, tjejen min ville så gärna köra cross efter att hon var med när jag körde en gång, men hon va alldeles för kort och har inte ens kört moppe så jag fick köpa en fiddy till henne, efter att hon försökt som fan med min cross . Men nu har hon lärt sig hur det fungerar.
Sen så har ju jag hållit på med styling o sånt i många år så hon skulle absolut ha en stylad bil, hon har inte börjat med mc kort än men har lämpen så hon får övningsköra iaf
Kan ju vara tvärtom oxåJag menar att ni killar blir påverkade av vårt motor intresse med
Jag hade 2 säsonger som bitch innan jag drog in min kille i hojvärlden och nu har vi avslutat 4 säsongen tillsammans och fler blir det
![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025