Överraska/Uppvakta sin partner - Era hetaste tips med stort H!!1 - tråden

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Borra

Borra Borra vänta Enter

Borra

enough already

Borra

Borra nu blev det inte symmetriskt den här gången

Okay! Nu har vi avhandlat det stående borrahumorn.

Här behandlar vi de Hetaste, senaste, bästa och kanske sämsta tipsen om hur man uppvaktar sin partner. Någon gång ibland behöver det spontan uppvaktning men det är inte alltid så lätt att vare sig veta eller komma ihåg lämplig intervall samtidigt som det ska vara spontant och va f-n motståndaren vill ha...?

Här vill vi ha bra tips som gett/ger utdelning i positiv anda! Vi erfarna på forumet har läst ett antal "Överaska tjejen, jag har köpt nytt bakdäck och gaffelolja så bristfälligt med dollars men har en halv SL-remsa kvar"-trådar genom åren. Naturligtvis viktigt att pinne som hål har nytta av tråden och bara för att du är tuffe stentuff betyder det inte att du inte kan ge tips om vad som blev lyckat med cheyyen likväl som vad du själv skulle vilja bli uppvaktad med.

Högt i tak inom forumets regler så jag inte får skit för det, hur uppvaktar man sin partner bäst förutom guld och gröna skogar? :tummenupp

Jag börjar:

Bjuda på middag i Kaknästornet och sedan (försöka) göra slut samma kväll var en svindålig idé. Berodde på kalla fötter och egentligen inte att jag inte gillade henne.

Födelsedagspresent ni vet när hon varit på humör och bestämt inte vill ha något, hellre att "vi gör något tillsammans"... Jamen då köpte jag väl en gemensam present istället, denna gång blev det ett dual intercom till hojarna = mycket uppskattat.

Min tös gillar spontana saker som ändå är lite genom tänkta.
Sen behöver det inte alltid bli dyrt heller..
Picknick i parken = ligga på kvällen
Oväntat massage= ligga.

Sen har jag märkt att när jag överraskade med en sista minuten
Så vart det ligga 2ggr per dag helt plötsligt.

Vilken jävla neandertalare man är som mäter överraskningar i liggande men tyckte det var enklast. :D

Allt du behöver veta finns här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?61283-%D6verraska-tjejen-lite-romantiskt :fakta

71177_300745597570_68424_q.jpg

Tjejjer vill bli fjäskade för. Det må vara hur uppenbart som helst, men det är så de vill ha det.
Bara att gilla läget.

Min tös gillar spontana saker som ändå är lite genom tänkta.
Sen behöver det inte alltid bli dyrt heller..
Picknick i parken = ligga på kvällen
Oväntat massage= ligga.

Sen har jag märkt att när jag överraskade med en sista minuten
Så vart det ligga 2ggr per dag helt plötsligt.

Vilken jävla neandertalare man är som mäter överraskningar i liggande men tyckte det var enklast. :D

Det där med massage funkar inte på mitt fruntimmer... Erbjuder massage och får bara tillbaka "du vill bara ligga". Jajo, det är iochförsig sant..

Åhhh, vad jobbigt det är med krävande fruntimmer :huvet

Min tjej tjatar alltid om att jag är så oromantisk och har dålig fantasi när det kommer till att hitta på saker att göra tillsammans, utanför sängen då ska tilläggas.
Fast hon tjatade betydligt mer förr, nu har hon lärt sig att det inte var någon mer mening med att försöka ändra på en felaktig inbyggd funktion.

Men imorgon slog jag på stort, jag fixade barnvakt och så drar vi på bio. Är hon snäll så kanske jag bjuder på nån fin restaurang också, men man får inte skämma bort dem för mycket.
För övrigt så kan jag meddela att det inte är någon hit med argumentet >"Men älskling, du jobbar ju som florist så det är ju helt ologiskt att jag ska ge dig blommor!"...

Återigen, krävande kvinnor är ett gissel :gråta

Det där med massage funkar inte på mitt fruntimmer... Erbjuder massage och får bara tillbaka "du vill bara ligga". Jajo, det är iochförsig sant..

Haha ja det där känner jag väl igen..
Men när man gett massage ett tag så mjuknar (iaf min tös) upp lite.
Och får man inte ligga iaf så blir satyget utan massage ett halv år framöver. När hon ber om det formar man bara munnen lite fint som ett O och pekar på dicken, oftast får man en aggressiv blick tillbaka då och vet att man slipper ge nå massage..

Det där med romantik är ju ganska individuellt men i slutändan så handlar det om nåt så enkelt som omtanke så det gäller ju att känna in vad den andre gillar/uppskattar.
Vissa tycker att det är romantiskt att få blommor och det måste ju vara toppen eftersom det är relativt lätt att införskaffa. Jag tycker om blommor men föredrar att dom sitter fast i marken.

När jag fyllde 25 köpte min dåvarande pojkvän 25 flaskor av mina favoritöl (han försökte för övrigt också sätta tårtljus på kapsylerna men det gick inget vidare) DET är nog det mest romantiska någon har gjort för mig!

Vardagsöverraskningar är ju det bästa, lyxa till det genom att korka upp en flaska skumpa till falukorven en vanlig tisdag etc

Säg i alla fall inte saker som:

Har du satt på dig push upp bh upp och ner?
Fantastiska trosor du har, hela den rumpan får plats i en.........

Sen kutar du en sväng.

Ni skulle sett min fru när jag klippte av tre dec av hennes hår, såg lite knepig ut ett tag.

Gifta än ja, ifall ni undrade.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...