Överraska tjejen lite romantiskt?

Starstriker skrev:
Well, varför inte gå dit och tejpa upp dig på närmaste lyktstolpe.... Som hungerstrejt ungefär... fast med tejp... Ööööh. :3freak

Jag vette fan vem du är besläktad med. En apa?
Men själv så kan jag inte dra händerna sådär bakom mig :tungan

Hahahaha! Så klockrent!

Hur har jag kunnat missa den här tråden?? :va

Har missat kattråden också... ngn som kan länka?

Haha, hade inte heller läst denna tråden tidigare. Har dragit mig många ggr för att den var så lång. Det roligaste var att du inte fattade med en gång vad som var så roligt. :lol :lol :lol

Ja jeflar!
Hur kunde man missa en sånhär tokrolig tråd?!
Jag garvar läppen av mig :lol

:rofl :rofl Borde inte denna tråden göras till sticky?? :hihi

Jag som trodde tråden skulle innehålla massa romantik och sånt....
Men vad skådar mitt öga?? Tips om att tejpa upp tjejen i en lyktstolpe.... ;) Inspirerande ide´men så mycke romantik är det ju inte... ;) :lol

Kia skrev:
2078243 Jag som trodde tråden skulle innehålla massa romantik och sånt....
Men vad skådar mitt öga?? Tips om att tejpa upp tjejen i en lyktstolpe.... ;) Inspirerande ide´men så mycke romantik är det ju inte... ;) :lol

Läst hela tråden :va , trådstartaren var ju jätteromatisk :klappar , men en liiiiiten dum kommentar o det gick käpprätt åt helvete :brinnerup

2fast4hjo skrev:
2078246 Läst hela tråden :va , trådstartaren var ju jätteromatisk :klappar , men en liiiiiten dum kommentar o det gick käpprätt åt helvete :brinnerup

Jodå jag såg att det va väldigt romantiskt skrivet i början.... Bara lite kul att det nånstans svängde och började diskuteras lyktstolpar och tejp... *skrattar* :yoparty

Kia skrev:
2078250 Jodå jag såg att det va väldigt romantiskt skrivet i början.... Bara lite kul att det nånstans svängde och började diskuteras lyktstolpar och tejp... *skrattar* :yoparty

è ju det som gör historien så underbar!! han försökte in i det sista men snubbla på tungan.. :rofl

:rofl :rofl :rofl :rofl Fuck hur kunde man missa denna tråden, bland det roligaste jag har läst. Viker mig i garv "jag ska tejpa upp dig på en lycktstolpe..." Och nu har jag råd att köpa en soft-air-gun" så oslagbara repliker. Att ha planerat i veckor och postat på sh.com, fixat inköp och sen förstöra allt med en sån kommentar tar fan priset! :D

haha, som alla andra, detta förkylde verkligen min kväll! så underbart. men snälla, kan inte någon länka tråden om katten nu? den måste ja läsa med! :)

Maxxi skrev:
2078538 :rofl :rofl :rofl :rofl Fuck hur kunde man missa denna tråden, bland det roligaste jag har läst. Viker mig i garv "jag ska tejpa upp dig på en lycktstolpe..." Och nu har jag råd att köpa en soft-air-gun" så oslagbara repliker. Att ha planerat i veckor och postat på sh.com, fixat inköp och sen förstöra allt med en sån kommentar tar fan priset! :D

han fick ju nulla först iaf :D

Nej, nu är det dags, alla nykommlingar på sporthoj måste få se härligheten... Detta är lätt den bästa tråden på SH enligt mig, tror det är tredje eller fjärde gången jag läser igenom den. Den har gett mig en helt ny insikt på livet (öh) :D

Gött att det verkar vara en såpass självsäker kille som vågar "stå för det han gjort" utan o skämmas :tummenupp

Ja, den här tråden tål att läsas om och om igen :rofl Förresten, i en mc-affär såg jag en kalender med flickor iförda silvertejp kanske vore något för trådskaparen ;) :rofl :rofl

Tråden med katten..jag vill också läsa den! Länk någon??

HAHAHA, ännu en gång tårar i ögonen, lyfter igen! Läs från början till inlägg 105

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP