Övernaturliga händelser

Härom dagen när jag satt i skolans bibliotek och läste senaste Biketidningen så hade jag lagt upp vänstra foten på högra knät och när rasten var slut efter 20 minuter skulle jag ställa mig upp och gå, det gick fan inte, foten hade somnat, kändes som att foten var helt borta. Jag fick stå still ett tag innan jag kunde halta iväg så jag inte skulle se allt för handikappad ut :tummenupp

Jag ska fan prova och sitta så i 20 minuter nu och se om jag kan återuppleva det igen, det var helt sjukt :tummenupp :yoparty :)

Återkommer med rapport :tummenupp det börjar kitlas lite i foten, nu ska jag bara sitta i 19 minuter till

Ja nu killar det faktiskt lite :hihi

18.5 minuter kvar.

EDIT: nu börjar det sluta kittla och foten börjar bli "kall" :näsblod

EDIT2: 12 minuter har gått och nu börjar det faktiskt göra lite ont.

EDIT3: 6 minuter kvar, benet gör ont och foten är totalt borta.

5min kvar: foten känns väldigt varm.
4min: knät värker rätt bra, jag är inte gjord för att sitta så här.
3min: Man vill ge upp!
2min: hur kan folk serriöst tycka det är skönt att sitta så här?
1min: min fot känns som en ballong fylld med mjöl. knät har vant sig men musklerna i benet skriker.

KLAR. Det går fan inte att gå på skiten :hihi fakk vad ont det gjorde i fotvristen att ta ner foten från knät. Nu är hela benet i strek, är skittungt att lyfta och känns jobbigt att försöka ens röra på det.

Last edited:
Foten e helt borta nu :yoparty känner den knappt, fan vad läskigt.. haha.. ska prova att gå till köket och hämta något att äta, om det går :yoparty

återkommer med resultat :tummenupp

Fan vad läskigt, i de första 10 stegen vek sig bara foten helt lealös, fick ta stöd mot väggen. efter ett par 15-20 steg infann sig någon slags kramp i hela benet och det kändes som att jag skulle falla ihop :näsblod

haha, det är kul att leka med kroppens funktioner, inte så bra kanske, men endå. :tummenupp

Det får nog bli partytrick av denna asså, om man kan få ett par polare att sitta ner i 20 minuter och sen ska dom upp och springa lite, haha. kan bli rätt kul :gnissla

nästa steg är väl att få bådafötterna att somna, det hade vart grymmt

Ja nu killar det faktiskt lite :hihi

18.5 minuter kvar.

EDIT: nu börjar det sluta kittla och foten börjar bli "kall" :näsblod

EDIT2: 12 minuter har gått och nu börjar det faktiskt göra lite ont.

EDIT3: 6 minuter kvar, benet gör ont och foten är totalt borta.

5min kvar: foten känns väldigt varm.
4min: knät värker rätt bra, jag är inte gjord för att sitta så här.
3min: Man vill ge upp!
2min: hur kan folk serriöst tycka det är skönt att sitta så här?
1min: min fot känns som en ballong fylld med mjöl. knät har vant sig men musklerna i benet skriker.

KLAR. Det går fan inte att gå på skiten :hihi fakk vad ont det gjorde i fotvristen att ta ner foten från knät. Nu är hela benet i strek, är skittungt att lyfta och känns jobbigt att försöka ens röra på det.

Fan Niklas, exakt samma känsla, fast jag fick mer ont i höftleden, haha :tummenupp

Last edited:
Jag skrattade gott åt gubbarna som sövde ner foten!:hihi
Det är inte så skoj när man vaknar och det har hänt med båda armarna. Då får man kämpa för att sätta sig upp och båda armarna hänger ner helt döda. Efter en minut brukar man ha ruskat liv i dem.

För att återgå till ämnet. Per definition finns det inget övernaturligt. Den som påstår något annat ska få smaka på min höger. Den brukar kallas "Släggan".

Det är inte så skoj när man vaknar och det har hänt med båda armarna. Då får man kämpa för att sätta sig upp och båda armarna hänger ner helt döda. Efter en minut brukar man ha ruskat liv i dem.

För att återgå till ämnet. Per definition finns det inget övernaturligt. Den som påstår något annat ska få smaka på min höger. Den brukar kallas "Släggan".

Jag tycker det är värre att vakna av att man får en käftsmäll av sig själv utan att man fattar att det är ens sovande arm som lever rövaren :D
Händer titt som tätt. Sen ska man försöka kontrollera den och lägga rätt den igen men då får man sig en snyting till :hihi

satan som fan, ja tänkte precis på emil i lönneberga o syltburken hans farsa fick i huvudet...dilerium igen:näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT