Överlycklig

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Jag sålde min hoj för nån månad sen pga studier och svackande inkomst, har varit galen sen dess. Idag lånade fluppen ut sin R1 till mig.

Det var så roligt/skönt att jag bara skakade efteråt, drog ut en liten sväng, körde hojen varm, gav gas, asså R1 är underbar att wheela med, hur lätt som helst. Nån som vill sponsra mig med ca 40 k ???

Vill ha hoj igen buhuhuhu

Ni som kan, gasa järnet. Nu ska jag :öl

skål

Fy fan jag skulle aldrig klara mig utan en båge därför har jag 2 st :D

Fyfan, stackare!

Jag vet hur det är, började med en 600'a, körde 2 år, hade uppehåll 1 år (HÖLL PÅ ATT BLI GALEN!!!) sen köpte jag min nuvarande....

Köp nått billigt å lek med!!

jaa...

hämtade hem den där
<--
igår, min första hoj asså... varför i helvete har jag kört bil förut????

nu kanske detta inte är den värsta missilen, men hon e så arg att hon skrämmer mig iallafall :)

underbart!

fresten, ere bara jag som blir torr i munnen efter typ 1 min åkade o måste dricka litervis med vatten efter jag hojjat..

har 2 teorier.. antingen skrämmer gumman mig så mkt att jag sitter o fångar plankton och därför torkar ur.. eller så är det G-krafterna som trycker ner vattnet i fötterna ;)

o idag står jag över o festa bara så jag kan gasa imorrn.. va hände med mitt liv? borde stå en varnligslapp på bågen

semper skrev:
jaa...

hämtade hem den där
<--
igår, min första hoj asså... varför i helvete har jag kört bil förut????

nu kanske detta inte är den värsta missilen, men hon e så arg att hon skrämmer mig iallafall :)

underbart!

fresten, ere bara jag som blir torr i munnen efter typ 1 min åkade o måste dricka litervis med vatten efter jag hojjat..

har 2 teorier.. antingen skrämmer gumman mig så mkt att jag sitter o fångar plankton och därför torkar ur.. eller så är det G-krafterna som trycker ner vattnet i fötterna ;)

o idag står jag över o festa bara så jag kan gasa imorrn.. va hände med mitt liv? borde stå en varnligslapp på bågen

Din hoj går fiiin fint att gasa med... :tummenupp Även om den gamla ägaren va lite feg av sig.. ;)

Den där hojen har jag sett uppochner i ett dike på södertörn. :D

Förra ägaren har för hög tyngdpunkt på grund av allt järnskrot.

Blackninja skrev:
Jag sålde min hoj för nån månad sen pga studier och svackande inkomst, har varit galen sen dess. Idag lånade fluppen ut sin R1 till mig.

Det var så roligt/skönt att jag bara skakade efteråt, drog ut en liten sväng, körde hojen varm, gav gas, asså R1 är underbar att wheela med, hur lätt som helst. Nån som vill sponsra mig med ca 40 k ???

Vill ha hoj igen buhuhuhu

Ni som kan, gasa järnet. Nu ska jag :öl

skål

Hehe.... det såg najs ut på slangen :tummenupp

Jag snacka med goofy ikväll på rejset, han ska ha 76 k för sin gixxer 750 meed helsystem och nysrvad....

KÖP DEN !!

ska vi starta en klubb har abstinensbesvär nu vill ha en mc nu!!!!!! cb går ju bara på en cyllinder så den e ju inte å tänka på

men vet inte om ja har råd behöver en annan bil också den ja ha är rostig .

pini skrev:
ska vi starta en klubb har abstinensbesvär nu vill ha en mc nu!!!!!! cb går ju bara på en cyllinder så den e ju inte å tänka på

men vet inte om ja har råd behöver en annan bil också den ja ha är rostig .

Jag vill vara med!!! Min jävel vägrar ju gå som det är tänkt... :6surkart

Har faktikst själv haft samma problem med torr mun.
När jag kör med farsan så är jag inte ett dugg torr (jag övningskör) Men när man kör med trafikskoleläraren så är jag torr efter två min så att man inte ens kan få något saliv alls i munnen. Har inte en aning varför men gissar på att jagär med orlogi med trafikskoleläraren eller något..

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!