Tja
Min hoj har helt plötsligt börjat bli överhettad. Den är servad för 250 mil sedan där dom bytte alla vätskor och det finns kylarvätska i behållaren.
Någon som varit med om liknande och är det enkelt att fixa?
Tänkte om det var något känt problem....
Mvh
mackan
Min hoj har helt plötsligt börjat bli överhettad. Den är servad för 250 mil sedan där dom bytte alla vätskor och det finns kylarvätska i behållaren.
Någon som varit med om liknande och är det enkelt att fixa?
Tänkte om det var något känt problem....
Mvh
mackan