Överföra cash via internet?

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
sålde och ångrar!
Tja tänke sälja en pryl för ganska mkt pengar.
Det är ju en helgdag idag så killen vill sätta in pengar på mitt konto via internet!
Hur stabilt är det? Vågar man lita på att pengar hamnar rätt om dem äns hamnar nånstans!!! Jag är lite gammaldags av mig :kocko

Allex skrev:
Det är ju en helgdag idag så killen vill sätta in pengar på mitt konto via internet!
Hur stabilt är det? Vågar man lita på att pengar hamnar rätt om dem äns hamnar nånstans!!! Jag är lite gammaldags av mig :kocko

Skriver han rätt kontonummer så hamnar de rätt. :7peta

Allex skrev:
Om du ger honom rätt kontonummer och han lyckas göra överföringen till rätt ställe är det inga problem.

Ganska enkelt att gardera sig genom att inte skicka iväg grejerna antingen förrän man kollat sitt kontoutdrag eller man fått bildbevis (skärmdump) på att överföringen är gjord.

Har ni båda samma bank borde du dessutom ha pengarna tämligen omgående på ditt konto...

han tänkte komam hem till mig och överföra över med min dator sen så tar han prylen. har för mig att vi har samam bank. då borde dem hamna hos mig direkt. Ska kanske åka till minuten och kolla om dem finns där för säkerheten...

Jävla sjusst forum asså man får svaren så fort =) tacK för det

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...